سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
فرمانده حوزه شهید زارع:
ستوانیکم پاسدار مهدی پور کریم بیان داشت:گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی بوده و همه افراد جامعه باید نسبت به اجرایی شدن این واجب الهی مشارکت داشته باشند.
 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ؛ستوان یکم پاسدار مهدی پورکریم فرمانده حوزه شهید زارع در دیدار با مسئولین امربه معروف ونهی از منکر پایگاه های مقاومت این حوزه بیان داشت:گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه  عمومی بوده و همه افراد جامعه باید نسبت به اجرایی شدن این واجب الهی مشارکت داشته باشند.

 وی در ادامه با بیان اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر با توجه به آیات قرآن و احادیث اهل بیت پیامبر(ص) گفت:  اساسا پرپایی امربه معروف ونهی از منکر یکی از اهداف تشکیل حکومت اسلامی است و اجرایی شدن این دو فریضه نیازمند یک عزم عمومی است.

 

فرمانده حوزه شهید زارع  افزود: ایجاد بسترهای لازم و فراهم نمودن امکان آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر، یکی از راهکارهای مهم در جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه می باشد .وی در ادامه تصریح کرد:دنیا گرایی،  رفاه طلبی و در نهایت بی تفاوتی نسبت وظایف دینی، منجر به گسترش منکرات در جامعه می شود و خسارات و آسیب های آن غیرقابل جبران است.


نام:
ایمیل:
* نظر: