سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز:
علیرضا نیک جو گفت: آموزش همواره وسيله اى مطمئن براى بهبود كيفيت عملكرد و حل مشكلات سازمان است و فقدان آن يكى از مسائل اساسى و حاد هر سازمانى است . وی ادامه داد که آموزش رکن مهم پیشرفت های فردی و سازمانی است.
به گزارش تنویر؛علیرضا نیک جو مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه تخصصی فضای مجازی و شباب گفت: انجام امور و فعالیت ها به صورت  تشکیلاتی و جمعی، يكى از دشوار ترين وظايف در دستگاه ها و مجموعه ها است. نتيجه ى آموزش، ارتقاء سطح توانمندی ، معرفت و شناخت نيروى انسانى کارآمد در سازمان، براى اجراى وظایف محوله و در نهايت نيل به هدف هاى سازمانى با كارايى و ثمر بخشى بالاتر خواهد بود.
وی ادامه داد که سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در نظر دارد که در راستای اعتلای فضای مجازی ملی کارگاه های آموزشی تخصصی را در سطح پایگاه ها و مساجد محدوده خود برگزار نماید که این کارگاه یک روزه به عنوان شروع کار بوده و کلاس های تخصصی به صورت متداوم برگزار خواهند شد.
نیک جو گفت: دشمن در این فضا به دنبال آن است که افکار و اعتقادات جوانان و مردم را تحت تاثیر قرار داده و درون افکار جامعه نفوذ پیدا کند و تاکید بر ورود فعال و کارآمد بسیجیان در این عرصه, عنوان کرد: در عرصه فضای مجازی ابتکار عمل حرف اول را می زند که بر اساس اصل غافل گیری در جنگ بتوانیم را در این عرصه دشمن را غافل گیر و به آن ها سیلی محکمی بزنیم.
وی تصریح کرد: شباب طرحی در راستای دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات در  کشور است که ویژه رده های سپاه و بسیج در سراسر کشور است و یکی از آزمون هایی که مشکلات آن را ارزیابی کرده و به رفع آن ها کمک می کند رزمایش های شباب است.
مدیر مرکز فضای مجازی شباب سپاه بقیه الله(عج) در خصوص شبکه های اجتماعی بومی و ملی  نیز گفت: شاید شبکه های اجتماعی فارسی زبان از لحاظ امکانات فنی یا مخاطب، نقاط ضعفی در مقایسه با غول‌های جهانی داشته باشند اما با در نظر گرفتن مزیت های خاص و منحصربفرد فنی در برخی ازآنها، بنیه پایین فنی و مالی و دوری از جذابیت های ناصحیح و گمراه کنندهمبتذل در غرب، باید این همت و تلاش آنها را ستود و با عضویت در آنها، محیطی امن و ایرانی را در شبکه های اجتماعی تجربه کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: