پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
سرهنگ دوستدار در بازدید از گروه های جهادی عماریون و شهید عبدالحمید حسینی:
سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در بازدید از دو گروه جهادی عماریون و شهید عبدالحمید حسینی در منطقه خفر گفت: اردوی جهادی یک نوع هجرت از تمامی وابستگی های دنیا به سمت دنیایی جدید است.

در ادامه بازدید های فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از گروه های جهادی اعزام شده به مناطق محروم در تابستان 96 این بار سرهنگ دوستدار از فعالیت های گروه های جهادی عماریون حوزه 5 امام محمدباقر(ع) و شهید عبدالحمید حسینی حوزه 1 حضرت قمر بنی هاشم(ع) که به روستای خفر اعزام شده بودند بازدید کرد.
 
سرهنگ دوستدار در پایان این بازدید در جمع جهادگران با تشکر از دست اندرکاران دو گروه جهادی بابت حضور در مناطق محروم و خدمت گزاری به مردم نیازمند گفت: اردوی جهادی یک نوع هجرت از تمامی وابستگی های دنیا به سمت دنیایی جدید است که می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی ما ایجاد کند.

بساز تا ساخته شوی، اردوی جهادی برای ساخته شدن خودمان

وی شرکت در اردوی جهادی را از بهترین روزهای زندگی یک فرد برشمرد و گفت: در این دنیای پر هیاهو با وجود جذابیت های کاذب، اصلی ترین نفع شرکت در اردوی جهادی برای خودمان است که ساخته می شویم.

دانش آموزان آینده داران کشور، تلاش برای خدمت رسانی به مردم محروم
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با اشاره به این که کشور نیازمند افراد دلسوز می باشد گفت: همه ی شما باید تمام تلاش خود را در موقعیت های زندگی از جمله دوران تحصیل به کار بگیرید تا بتوانید با کسب موفقیت های بزرگ مسئولیت های مهم کشوری را برعهده گرفته و کمک به محرومین و مناطق محروم را در دستورکار امور کشور و دغدغه اصلی خود قرار دهید.

مقید بودن به نون های جهادی
وی خاطر نشان کرد: افرادی که در اردوی جهادی شرکت می کنند باید به چند نکته مهم مقید باشند که اصطلاحا به آن ها نون های جهادی گفته می شود و در ادامه آن ها را برشمرد:
1- نیت
2-نگاه
3- نماز جماعت
4- نظم
5- نظافت

نیت ها در اردوی جهادی متعالی شوند
سرهنگ دوستدار با اشاره به این که هرکسی برای نیتی در این اردو شرکت کرده است گفت: الان که در اردوی جهادی شرکت کرده اید نیت هایتان را متعالی کنید و شرکت شما در این اردو تنها برای رضای خدا و خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم باشد.
وی در پایان گفت: افراد باید از فرصت های ویژه در اردوی جهادی نهایت استفاده را ببرند و به دنبال ثواب و کسب تجارب بیشتر باشند که نیازمند تواضع ، تلاش و دقت بسیار بالا می باشد.

خبرنگار: محسن باقری


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: