آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مسئول کمیته خادمین شهدای شهرستان فیروزآباد گفت : دوره آموزش تکمیلی خادمین شهداء با حضور حدود 200 نفر از خادمین شهدای برادر و خواهر از شهرستانهای فیروزآباد ، جهرم ، کوار ، فراشبند ، قیر و کارزین با محوریت شهرستان فیروزآباد برگزار گردید.
این دوره آموزشی برای آن دسته از خادمین شهدا برگزار شد که قبلا دوره آموزش مقدماتی خادمین شهدا را در شهرستان خود گذرانده بودند و با توجه به پتانسیل بالای شهرستان فیروزآباد ، دوره تکمیلی خادمین شهدا طی دو  روز و برای   100 نفر خادم شهدای خواهر و همچنین 100 نفر خادم شهدای برادر چندین شهرستان از جمله جهرم ، کوار ، فراشبند ، قیر و کارزین ، برگزار گردید .

برگزاری این دوره برای آموزش مهارت تخصصی تر به خادمین شهداء جهت ارتباط و مدیریت کاروانهای راهیان نور اعزامی به مناطق جنوب بود . در این دوره شرکت کنندگان با آموزشهای مهارتی فن بیان ، لزوم خودسازی خادمین شهدا ، سیری در سیره شهدا و شیوه ارتباط گیری با جوانان و نوجوانان آشنا شدند . این دوره با استفاده از اساتید و روحانیون برجسته شهرستان از جمله امام جمعه ، مدیریت حوزه علمیه ، و اساتیدی همچون آقایان گودرزی ، غفاری و حکیمی برگزار گردید .

سرهنگ محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد اعلام کردند خدمت به زائران راهیان نور در کیفیت بخشیدن و انجام زیارت با معرفت در سرزمین های عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و آشنایی نسلی که در فضای شهادت و ایثار قرار نداشته است هدف اصلی و نهایی این دوره آموزشی بود که بحمدالله با کیفیتی بالا برگزار شد و شهرستان فیروزآباد توانست میزبان خوبی برای شهرستانهای همجوار باشد .
قابل ذکر است این دوره به همت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس ، کمیته خادمین شهدا و اردویی و راهیان نور سپاه فیروزآباد برگزار گردید .





نام:
ایمیل:
* نظر: