پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۰:۴۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
در پی تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان در پی تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بیانیه ای صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

کَیْفَ وَ إِن یَظْهَرُواْ عَلَیْکُمْ لَا یَرْقُبُواْ فِیکُمْ إِلاًّ وَ لَا ذِمَّهً  یُرْضُونَکُم بِأَفْوَاهِهِمْ وَ تَأْبىَ‏ قُلُوبُهُمْ وَ أَکْثرُهُمْ فاسِقُونَ

 چگونه تعهّدشان مورد اعتماد خواهد بود در حالى که اگر بر شما پیروز شوند در حق شما نه خویشاوندى را مراعات مى‏ کنند و نه عهد و پیمانى را؟! شما را با سخنانشان راضى می کنند در حالى که دل‏هایشان امتناع دارد، و بیشترشان فاسق اند. (سوره توبه-۸)

سیاست اعمال فشار و تحریم های آمریکا علیه ایران را پایانی نیست و هروز کار جدیدی در این زمینه از سوی سیاستمداران آمریکایی انجام می گیرد و آمریکا بدون توجه به تعهدات خود ذیل برجام به ادامه ی سریال دبه های خود در برجام می پردازد.

هرچند که ملت ایران با این تحریمها خیلی وقت است که آشناست و برایشان به یک امر عادی و روتین تبدیل شده است اما شما دولت محترم در مقابل خوبی ها و صبوری های این ملت چه کاری انجام داده اید تا درد و رنج آن تسکین یاید؟

آیا قبل و بعد برجام فرقی به رفاه حال ملت کرد؟ جز اینکه سرخورده تر شدیم و به ما خندیدند و خندیند و….

آقای (دکتر) روحانی، رئیس دولت تدبیر و امید؛ متاسفانه بعد از اعتماد ملت شریف ایران به جنابعالی، شما با تدبیرتان آزموده را دوباره آزمودید و هر زمان که مردمی دلسوز اعتراض نمودند، آنها را بی سواد و بی شناسنامه خطاب کردید، خب سوال "شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان” از شما بعنوان رئیس دولت تدبیر! و خادم ملت! این است که اساسا حاصل این برجام چه بود؟ مردم شریف ایران تا کی باید به این امید باشند تا یک روزی دولت تدبیر در برابر نقض­های پی در پی برجام نافرجام دفاع کند؟ چرا دولتتان هیچ برنامه ای برای مقابله با نقض برجام ندارد (برجامی که تنها دست آورد تدبیر دولت بود)؟ چرا دولت آنقدر عزت نفس پایینی دارد که در برابر تحریم های جدید، اعتقادی به مقابله به مثل ندارد؟ چرا دولت ارز معاملات خود را از دلار تغییر نمی­دهد؟ چرا از الگوهای مقاومت موجود در کشورهای دیگر الهام نمی­گیرید؟ آیا جز این است که ملت خود را تحقیر کردید؟ آیا غیر از این بود که فقط امتیاز دادیم برای هیچ؟ مگر قرار نبود هم سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ اقتصاد؟  اما تعجب همگان زمانی دو چندان می شود که شما علی رغم نادیده گرفتن آیات قرآن(بعنوان یک روحانی)، تذکرات و دلسوزی های رهبری و ملت؛ حتی از تجربه خود نیز در طول دهه اخیر هم درس نگرفتید و باز آزموده را دوباره آزمودید، براستی که شما شاهکارید!

شما چطور رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار ندادید، در حالی که ایشان بارها در مورد بد عهدی غربی­ها تذکر داده بودند؟ "دولتمردان آمریکائى غیر منطقى حرف میزنند. با گفتگو کننده‌ى غیر منطقى، نمیشود انسان بنشیند به اتکاء منطق حرف بزند؛ خب، او غیر منطقى است. غیر منطقى یعنى زورگو، یعنى حرفِ بیخود بزن. این واقعیتى است که ما در طول این سى سال در برخورد با قضایاى گوناگون جهانى آن را بروشنى دریافته‌ایم. ما این را میفهمیم که طرف مقابل ما کیست و چگونه باید با او رفتار کرد.   ۲۹/۱۱/۹۱″

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لارستان

نام:
ایمیل:
* نظر: