پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
امام جمعه شهر مهر:
حجت الاسلام شاکری: رابطه ائمه جمعه و سپاه پاسداران ناگسستنی است، با اینکه ممکن است اختلاف سلیقه هایی وجود داشته باشد ولی سپاه به عنوان بازوی قدرتمند ائمه جمعه بشمار می رود.

به گزارش تنویر حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهر مهر در دیدار پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر به مناسبت هفته نماز جمعه، نماز جمعه را یکی از نشست های بزرگ الهی برشمرد و اظهار داشت:این فریضه الهی قبل از انقلاب تقریبا تعطیل بود و به همت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای این فریضه الهی احیا شد.

وی در ادامه افزود: خط ائمه جمعه از ناحیه امام جامعه مسلمین است و ائمه جمعه نیز بازوان جامعه اسلامی هستند.

شاگری بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی 2 میلیون رزمنده داشتیم که صدام و حامیان وی را شکست دادند و در عراق نیز با فتوای آیت الله سیستانی بیش از 2 میلیون نیروی مردمی به کمک ارتش عراق آمدند و به کار داعش خاتمه داند.

وی ادامه داد: ما نباید به علت کمبود نیرو سست شویم، خداوند در قرآن کریم می فرماید کسانی که شعار توحید سر دادند و استقامت کردند ما به آن ها یاری می رسانیم، در زمان جنگ 2 میلیون نفر استقامت کردند و ایران را نجات دادند و در حال حاضر این جمعیت چند برابر شده و می توانند بسیاری از کارهای کشور را پیش ببرند.

امام جمعه شهر مهر تصریح کرد: رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید سعید فطر فرمودند آتش به اختیار به معنای هرج و مرج و بی نظمی نیست و تاکید کردند کاری صورت نگیرد که جریان انقلابی مدیون شود، در واقع این ما هستیم که با رفتار خود می توانیم این کار را انجام دهیم و می بایست مواظب باشیم ما که وظیفه تقویت این جریان را به عهده داریم موجب مدیون شدن جریان انقلابی نشویم.

حجت الاسلام شاکری با تقدیر از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه این اقدام را زمینه ساز شادی در کشور برشمرد و تاکید کرد: رابطه ائمه جمعه و سپاه پاسداران ناگسستنی است، با اینکه ممکن است اختلاف سلیقه هایی وجود داشته باشد ولی سپاه به عنوان بازوی قدرتمند ائمه جمعه بشمار می رود.

امام جمعه شهر مهر در پایان صحبت های خود سپاه پاسداران را یکی از نیروهای امنیت ساز جامعه برشمرد که بخش عمده ای از تامین امنیت کشور را به عهده دارد و با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: روسیه با ادعاهایی که دارد قادر به انجام چنین کاری نیست، اما افسران جوان نیروی دریایی ما نیروهای آمریکایی را دستگیر و به گفته وزیر امورخارجه آمریکا باعث تحقیر آمریکا در چشم جهانیان می شوند و این اقدام جای تقدیر خاص دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: