چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) در راستای اشراف بر اقدامات مهندسی زیر مجموعه خویش، از ساختمان در حال تکمیل حوزه کوثر در شهرک سعدی بازدید بعمل آوردند.
صبح روز دوشنبه سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی با حضور در حوزه بسیج سلمان از مراحل تکمیل ساختمان اداری حوزه کوثر خواهران بازدید بعمل آورده و با توضیحات سرگرد برزگر، مسئول مهندسی ناحیه در جریان چگونگی اجرای کار قرار گرفتند.
حوزه کوثر علی رغم اینکه 5 سال از ایجاد آن می گذرد، اما همچنان در وضعیتی نامناسب و در محیطی کوچک در ساختمان اداری حوزه 2 امام حسن محتبی (ع) مستقر است که همین امر سبب مشکلاتی برای این رده در اجرای مأموریت های خویش گردیده است. که خوشبختانه با دستورات و پیگیری های مکرر فرمانده ناحیه و اقدامات مهندسی این رده، کارهای تکمیلی در حال انجام می باشد.
بر اساس گفته سرگرد برزگر تلاش می شود که با انجام کارهایی همچون لوله کشی، رابیس بندی، نصب پنجره ها و کانال های برق، در چند روز آینده سفیدکاری و سرامیک کف نیز آغاز شده و در صورت تأمین اعتبارات از سوی سپاه فجر تا پایان تابستان این ساختمان اداری تحویل بسیجیان حوزه کوثر و فرمانده زحمتکش آن گردد.
لازم به ذکرست که حوزه کوثر و سلمان دو رده فعال در شهرک سعدی شیراز هستند که علی رغم فعالیت زیاد فاقد ساختمان اداری بودند که با توجه ویژه فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) ساختمان اداری حوزه سلمان در ابتدای سال جاری تحویل این رده شد و ساختمان حوزه کوثر نیز در طبقه فوقانی این رده محل ادامه جوشش انقلابی دلسوران ایران اسلامی خواهد بود.
بازدید فرمانده ناحیه از مراحل تکمیل ساختمان اداری حوزه کوثر

بازدید فرمانده ناحیه از مراحل تکمیل ساختمان اداری حوزه کوثر


نام:
ایمیل:
* نظر: