گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
سردار فضلی:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن وحدت و امنیت را در ایران نشانه گرفته است گفت: بصیرت، آگاهی و دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش و رسالت مهمی است که مردم برعهده دارند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان به نقل از بسیج پرس؛ سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس که به عنوان مراسم نمادین افتتاحیه‌های دوره‌های تربیتی بسیج دانش‌آموزی کشور انجام شد، با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره اظهار داشت: دشمن امروز به‌دنبال اختلاف اندازی بین شیعه و سنی است و نباید اجازه دهیم این وحدت خدشه‌دار شود. همچنین ایجاد تفرقه بین امت و به‌ویژه جوانان و ولایت‌فقیه از توطئه‌های دشمنان است که باید در این زمینه آگاه بوده و همواره در راه ولایت گام برداریم.

وی بیان کرد: امروز شاهد برخی دهن‌کجی‌ها در کشور هستیم و یکی از آن نیز عدم رعایت حجاب است که باید با خودسازی و امر به معروف و نهی‌از منکر‌، به‌دنبال راه‌کارهایی برای برطرف کردن این مسائل و مشکلات اجتماعی باشیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین به بیان خاطره‌ای از دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با امام خمینی(ره) در سال 64 و همزمان با میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این جلسه در بیت امام(ره) در جماران برگزار شد. پس از ارائه گزارش توسط سردار رضایی فرمانده وقت سپاه، امام خمینی(ره) فرمود: عزیزان من هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از او بگیرید و به دشمن امان ندهید.

وی با بیان اینکه این رهنمود امام (ره) از آن روز به عنوان یک راهبرد مورد توجه قرار گرفت و تا تاریخ است این استراتژیک، کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان باید این سخنان امام(ره) را به ذهن خود سپرده و در هر عرصه‌ای که نیاز است با دشمن به مقابله بپردازند.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحییه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس شب گذشته با حضور سردارغیاثی فرمانده سپاه فجر فارس، سردار گزنی جاشنین سپاه فجر، سجاد توکل مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس و سایر مسئولان سپاه فجر برگزار و به مدت 40 روز با حضور فرماندهان خواهر و برادر واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در اردوگاه امام علی(ع) شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: