آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: دانشجویان عضو گروه های جهادی فرهنگ انقلابی و روحیه جهادی در مدیریت را به عرصه عمل آورده اند و الگوی جوان مومن انقلابی را به نمایش گذاشته اند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با گروه های جهادی حاضر در مناطق محروم شهرستان آباده دیدار و از روند فعایت های محرومیت زدایی دانشجویان بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار شفیعی در دیدار با دانشجویان جهادگر با بیان اینکه ازدوی جهادی عرصه ای برای تقویت معنویت در کنار کسب علم است، گفت: حضور دانشجویان در مناطق محروم، آشنایی با نیازهای ساکنان این مناطق و شرکت در فعالیت های جهادی نه تنها یک فرصت استثنایی برای پرورش جسم و روح جوانان است بلکه نسل آینده مدیران کشور را با مسائل و مشکلات مناطق محروم آشنا می کند.

وی ادامه داد: دانشجویان عضو گروه های جهادی فرهنگ انقلابی و روحیه جهادی در مدیریت را به عرصه عمل آورده اند و الگوی جوان مومن انقلابی را به نمایش گذاشته اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم مناطق محروم حضور پزشکان و کادر پزشکی متخصص در این مناطق است، ادامه داد: با هماهنگی دانشجویان جهادگر جمعی از پزشکان و متخصصان با حضور در مناطق محروم بصورت رایگان بیماران را ویزیت می کنند و در صورت نیاز هماهنگی برای انتقال بیماران به بیمارستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی توام با برنامه های فرهنگی در اردوهای جهادی اجرا می شوند، گفت: فعالیت های فرهنگی و آموزشی در اردوهای جهادی با محتوای انقلابی  برای کودکان و نوجوانان ساکن مناطق محروم طراحی و اجرا می شوند.

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: دانشجویان و جوانان جهادگر قدم در راه شهدای انقلاب اسلامی گذاشته اند و اجر معنوی فعالیت های ایشان کمتر از رزمندگان اسلام نیست.

وی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر افسران جوان جنگ نرم هستند، گفت: رسالت مهم دانشجویان در اردوهای جهادی علاوه بر رفع نیاز مناطق محروم موضوع ترویح فرهنگ انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و یاری محرومان در جامعه است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر خطاب به دانشجویان جهادگر با بیان اینکه حضور در اردوهای جهادی یک نعمت و ذخیره ای برای آخرت است، گفت: وظیفه خود دانستیم با حضور در اردوی جهادی ضمن تجلیل از زحمات دانشجویان جهادگر، گوشه ای از فعالیت های ایشان را در راستای تشویق سایر اقشار برای حضور در اردوهای جهادی ثبت کنیم.

سرهنگ پاسدار شفیعی با بیان اینکه با تلاش روابط عمومی سپاه فجر بخش زیادی از فعالیت های گروه های جهادی بصورت مستند ثبت شده است، خاطرنشان کرد: مستند تلویزیونی اردوهای جهادی استان فارس در قالب گروه تلویزیونی سپاه فجر از صدا و سیمای فارس پخش خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: