آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به همت بسیج دانشجویی کازرون صورت گرفت؛
آیین پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در روستای نرگس زار با حضور پرشور مردم و مسئولین در این روستا برگزار شد.

به گزارش تنویر، آیین اختتامیه مرحله دوم و پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به صورت جداگانه در روستاهای نرگس زار و عرب از منطقه فامور بخش بالاده این شهرستان برگزار شد.

مسئول گروه جهادی روستای نرگس زار در این آیین با تشکر از اهالی این روستا، اظهار داشت: در مدت حضور دانشجویان جهادگر در این روستا فعالیت هایی در زمینه های مختلف برگزار شد.

سجاد رئیسی با بیان اینکه در این مدت کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی با توجه به مقاطع سنی مختلف برای خواهران و برادران روستا برگزار شد، گفت: از جمله کلاس‌های برگزار شده برای خواهران می‌توان به مشاوره خانواده، تربیت فرزند و همسرداری اشاره کرد.

IMG_0773.jpg

وی افزود: آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و بیان احکام از دیگر برنامه ها و کلاس‌های این اردو برای خواهران به شمار می‌رود که با استقبال اهالی روستا مواجه شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با تأکید بر اینکه یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی بنگاه های زودبازده است، خاطرنشان کرد: در مدت حضور دانشجویان جهادگر کارگاه‌های آموزشی «نمدبافی» و «توربافی» و ... ویژه زنان خانه دار برگزار شد.



رئیسی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ویژه برادران، گفت: برای برادران نیز کلاس‌های با موضوعات احکام، قرآن و سبک زندگی برگزار شد.

این دانشجوی جهادگر ابراز امیدواری کرد این برنامه استمرار داشته باشد و در طول سال برگزار شود.

وی در پایان از همکاری‌های فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) منطقه فامور و اهالی روستا در برگزاری این اردو، تقدیر و تشکر کرد.

اهدای جوایز به فعالین و شرکت‌کنندگان در کلاس‌های فرهنگی، مذهبی وآموزشی، پایان بخش این آیین بود.

گفتنی است مرحله دوم اردوی جهادی بسیج دانشجویی کازرون با حضور گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی متشکل دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان و گروه جهادی تخصصی شهید نعمت‌الله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون به مدت 10 روز در نرگس زار و عرب منطقه فامور شهرستان کازرون برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: