آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
گزارش خبری؛
آیین پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در روستای عرب با حضور پرشور مردم و مسئولین در این روستا برگزار شد.

به گزارش تنویر، آیین اختتامیه مرحله دوم و پایانی اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به صورت جداگانه در روستاهای نرگس زار و عرب از منطقه فامور بخش بالاده این شهرستان برگزار شد.

مسئول گروه جهادی دانشجویی روستای عرب در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی کازرون که در مسجد روستا برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: دل کندن از اهالی و کودکان روستا که آینده‌سازان این مرزوبوم هستند بسیار سخت است.

ابوالفضل نیکنام گفت: امیدواریم در مدت حضورمان در این روستا توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در جهت اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی برداشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی در مدت 10 روز حضور خود در روستای عرب فعالیت‌های در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، تأکید کرد: در این مدّت فعالیتهایی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، پزشکی، آموزشی دامپزشکی و ورزشی برای صورت گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، گفت: موضوعاتی همچون قرآن، احکام، عقاید، اخلاق، سبک زندگی، تربیت فرزند و ... متناسب با مقاطع سنی اهالی روستا به آنها ارائه شد.

 

آیین اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی کازرون در روستای عرب فامور


نیکنام افزود: دانشجویان جهادگر در عرصه عمرانی به ساخت حمام و سرویش بهداشتی برای دو خانوار کم بضاعت روستا پرداختند.

وی در خصوص فعالیت‌های دامپزشکی گفت: دانشجویان جهادگر رشته دامپزشکی در مدت حضور خود در روستا به سم‌پاشی مکان‌های دامداران و ویزیت دام‌های سنگین سنگین و گوسفند به‌صورت رایگان اقدام کردند.

این دانشجوی جهادگر در ادامه سخنان خود به حضور تیم پزشکی در روستا اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور تیم پزشکی در روستا، اهالی به صورت صلواتی ویزیت شدند و داروهای لازم به آنها داده شد.

برگزاری مراسم شبی با شهدا و جام فوتبال ویژه جوانان روستا از جمله دیگر برنامه‌های بود که نیکنام به آنها اشاره کرد.

این مراسم با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در برنامه های اردو جهادی به اتمام رسید.


IMG_20170723_222503.jpg

گفتنی است مرحله دوم اردوی جهادی بسیج دانشجویی کازرون با حضور گروه جهادی شهید جاوید مرحمتی متشکل دانشجویان بسیجی جهادگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان و گروه جهادی تخصصی شهید نعمت‌الله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون به مدت 10 روز در نرگس زار و عرب منطقه فامور شهرستان کازرون برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: