کد خبر: ۱۰۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه و سایر کارکنان نمایندگی در سپاه لامرد با امام جمعه محترم بخش علامرودشت دیدار و درباره پاره ای از مسائل و مشکلات فرهنگی بخش علامرودشت به گفتگو نشستند.

به گزارش تنویر لامرد، مسئول نمایندگی ولی فقیه و سایر کارکنان نمایندگی در سپاه لامرد به اتفاق فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر علامرودشت با امام جمعه محترم بخش علامرودشت دیدار و درباره پاره ای از مسائل و مشکلات فرهنگی بخش به گفتگو نشستند.

در این دیدار حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه بخش علامرودشت بیان داشت: حضور پررنگ مردم در تمامی شرایط حساس کشور، علامت محتوای غنی انقلاب ماست و دشمن نتوانسته با همه تبلیغات مسموم خود، ملت را از انقلاب، نظام و ولایت جدا کند.

وی اظهار داشت: امروزه که این امانت بدست ما و بالاخص مسئولین سپرده شده است زمینه های دلسردی مردم از نظام ایجاد نکنیم و مردم را از ارزش ها دور نکنیم، معیشت مردم دنبال و پیگیری بکنیم تا مردم احساس نا امنی نکنند.

امام جمعه بخش علامرودشت در ادامه افزود: اگر به حال این مسائل فکری نشود، همان اهدافی که دشمن دنبال می کرد تا مردم را از نظام جدا و دلسردی و یأس در وجود آنها ایجاد شود، بدست خود مسئولین مربوطه اتفاق می افتد و ما نباید بگذاریم یاس و ناامیدی به مردم سرایت کند و ما باید حافظ حقوق مردم باشیم.


دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد با امام جمعه علامرودشت

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد با امام جمعه علامرودشت

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد با امام جمعه علامرودشت


نام:
ایمیل:
* نظر: