جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۲:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان ارسنجان در محل دفتر معاون محترم فرمانداری شهرستان ارسنجان با حضور جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان،مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه و مسئولین محترم ادارات شهرستان تشکیل گردید.

به گزارش تنویر ارسنجان،در این جلسه جناب آقای زارع معاون محترم فرماندار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و خوش آمد گویی به اعضاء ، پیرامون اردو های جهادی و طرح هجرت بیان نمودند : هدف از دور هم جمع شدن ما این است که امسال در برنامه های بسیج سازندگی با مدیریت و نیت خالص در سطح شهرستان قدم برداریم . فلسفه اردوهای جهادی این است که تعدادی از جوانان ما با نیتی خیر خواهانه و بدون هیچگونه چشم داشتی ، اوقات فراغت خود را صرف کمک به خانواده های محروم و بی بضاعت روستایی می نمایند . لذا تک تک مسئولین و رؤسای ادارات می بایست حداکثر توان خود را در هر چه با شکوهتر و با کیفیت تر برگزار شدن اردوهای جهادی بکار گیرند .

در ادامه جناب سرهنگ جاویدی جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ، خواستار ارائه راهکارهای همکاری ، هماهنگی و تعامل هرچه بهتر ادارات با بسیج سازندگی در راستای کمک به برگزاری  اردو های جهادی شدند .

 جناب سرگرد محمودی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان نیز ضمن تشکر از همکاری ادارات در سال های گذشته ، گزارش کلی از عملکرد بسیج سازندگی درخصوص چگونگی برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت سال 1395 را ارائه نموده و خواستار همکاری ادارات در جهت پشتیبانی اردوهای جهادیشدند.در پایان هر یک از مسئولین محترم ادارات ، ایراد سخن نموده و پیرامون برگزاری هرچه باشکوهتر اردوهای جهادی صحبت نمودند .

در پایان مسئولین ادارات حاضر در جلسه ضمن ارائه پیشنهادات و راهکارهایی در جهت چگونگی کمک و پشتیبانی اردو های جهادی ، ظرفیت ها و امکانات خود به منظور برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب در برگزاری اردوهای جهادی را اعلام نمودند که در نهایت مصوباتی به تصویب حاضرین رسید .



نام:
ایمیل:
* نظر: