سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۰:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تنویر جهرم گزارش می دهد:
غلامرضا امیرنژاد، کارمند بسیجی اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان جهرم و رییس انجمن کشتی کارگران استان فارس است که ...
به گزارش تنویر به نقل از سایت جهرم رصد مصاحبه ای را با داور بین المللی کشتی که عضو حوزه مقاومت بسیج ادارات جهرم می باشد ترتیب داده که در ادامه می خوانید.

غلامرضا امیرنژاد، کارمند بسیجی اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان جهرم و رییس انجمن کشتی کارگران استان فارس است که همگام با ورزش، با اخذ مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، درزمینه علم آموزی نیز پیش رو بوده و در این مسیرخانواده را مهم ترین مشوق خود می داند.

وی در این گفتگوی صمیمی با اشاره به سوابق ورزشی خود بیان کرد: فعالیت رشته ورزشی کشتی را ازسال ۱۳۶۹ آغاز کردم که در چند دوره موفق به کسب مقام قهرمانی، در رده های مختلف سنی رقابت های کشتی استان و همچنین مسابقات دانشجویان پیام نور کشور شدم.

امیرنژاد مسیر رسیدن به هدفش را سخت توصیف نمود و ادامه داد: ازسال ۱۳۷۹به عنوان داورکشتی فعالیت می کنم که پس از کسب درجات داوری ۱،۲،۳ و ممتازملی، درسال۱۳۹۳موفق به اخذ نمره قبولی درآزمون ورودی شرکت در کلاس استاژبین المللی شدم؛ که این امر، با تسلط کامل به قوانین داوری کشتی آزاد وفرنگی، جدول نویسی کشتی، زبان انگلیسی و آمادگی جسمانی، شدنی است.
تنها داور بین‌المللی کشتی جهرم با بیان این مطلب که از سال ۲۰۱۵ میلادی، پس ازقبولی در آزمون کتبی و عملی داوری کشتی در قزاقستان، به عنوان داور بین المللی اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، قضاوت نموده، افزود: از جمله داوری هایم که می توان به آن اشاره کرد، جام بین المللی یادگار امام(ره)، مرحله اول انتخابی تیم ملی فرنگی بزرگسالان کشور، رقابتهای کشوری عمومی جوانان، انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده نوجوانان (بزرگداشت شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی) ورقابتهای لیگ کشتی کشور، می باشد.

مربی گری وسرپرست تیم کشتی از دیگر عناوین درخشان این جوان ورزشکار جهرمی است. امیر نژاد در این باره می گوید: از سال ۱۳۸۸ پس از دریافت دفترچه مربی گری ملی در رشته کشتی به عنوان مربی وسرپرست تیم کشتی، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم کشتی فرنگی کارگران استان فارس درمسابقات کشوری، قهرمانی تیم منتخب کشتی آزاد فارس درمسابقات چند جانبه استان بوشهر، قهرمانی درلیگ کشتی استان وتیم جوانان کشتی بسیج  شهرستان جهرم دررقابتهای استانی، شدم.

 وی باگلایه ازعدم حمایت مسولین استانی وشهرستان خاطرنشان کرد: در استان فارس فقط سه داوربین المللی کشتی داریم که امیدوارم باتوجه به شایستگی داوران کشتی استان شاهد افزایش تعداد داوران دارای درجات بین المللی در استان باشیم.

این کشتی گیر با سابقه جهرمی برگزاری مسابقات بین مدارس را مهمترین روش دراستعدادیابی علاقه مندان به فعالیت دراین رشته ورزشی دانست و از مربیان، مسولین، دوستان و همه کسانی که برای رسیدن به این جایگاه وی را یاری نمودند تشکروقدردانی نمود.



نام:
ایمیل:
* نظر: