پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۶:۲۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
روابط عمومی سپاه جهرم خبر داد:
با حضور هیآت رئیسه سپاه فجر استان فارس از زحمات چندین ساله سرهنگ شادمند قدردانی و فرمانده جدید سپاه جهرم معارفه خواهد شد.
به گزارش تنویر جهرم، با حضور هیآت رئیسه سپاه فجر استان فارس از زحمات چندین ساله سرهنگ محمد صادق شادمند قدردانی و فرمانده جدید سپاه جهرم، معارفه خواهد شد.برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه جهرم

سرگرد پاسدار مهدی زارعی مسئول روابط عمومی سپاه جهرم ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سرهنگ شادمند از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت می باشد که همزمان با آغاز جنگ تحمیلی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

وی در آن ایام با توجه به حمله ارتش بعث به سرحدات و مرزهای جنوب غربی و غرب کشور، در قالب رزمنده به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و در عملیاتهای مختلفی شرکت نمود که در همین راستا به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

سرهنگ شادمند بعد از جنگ تحمیلی در قسمتها و معاونتهای مختلف سپاه انجام وظیفه نمود و از سال 1386 به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم منصوب گردید و به مدت 10 سال افتخار خدمتگزاری بسیجیان را در این مسند دارد.

در زمان فرماندهی ایشان تغییر و تحولات فراوانی در سطح سپاه و بسیج به وجود آمد، از جمله: ساخت سوله های فرهنگی ورزشی صالحین، ساختمان پایگاهها و حوزه های مقاومت در سطح شهر، بخشها و روستاها و مهمتر از همه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین(ع) با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد تومان که هم اکنون مورد استفاده اقشار مختلف مردم از بسیجیان و .... می باشد.

از دیگر افتخارات وی در زمان تصدی این مسئولیت، کسب عناوین برتر در بین سپاه های نواحی استان و کشور از سال 1387 تا کنون می باشد که پاسداران و بسیجیان شهرستان، این امر را بلا شک مرهون پشتکار و خدمات شایسته فرمانده دلاورشان می باشند.

اما با توجه به 36 سال خدمت صادقانه در سپاه و منشأ خیرات و برکات بسیار برای بسیج و سپاه شهرستان جهرم، اکنون سرهنگ شادمند به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.  

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم در پایان از مسئولین شهرستان، بسیجیان پرتلاش و بی ادعا، خبرنگاران و اصحاب رسانه و سایر اقشار، ادارات و نهادها، جهت شرکت در مراسم تودیع و تکریم فرمانده سابق سپاه جهرم و معارفه فرمانده جدید، که روز یکشنبه رأس ساعت 9/30 صبح در تالار علامه امینی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: