آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
گزارش تصویری؛
تنویرکازرون خبر داد: خادمان حرم رضوی مهمان چنارشاهیجانی ها شدند

به گزارش تنویر، خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) مهمان چنارشاهیجانی ها شدند و ابتدا با حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور شهدا با آنها تجدید میثاق کردند.

در ادامه این خادمان حرم رضویی دیدار با امام جمعه محترم قائمیه و تجلیل از پیرغلامان اهل بیت و دیداربا خانواده معظم شهدا و دو برادر و خواهر روشندل حافظ قرآن نیز از دیگر برنامه های آنها بود.

همچنین افتتاح خانه بازی و شادی مهربانی ویژه مهدکودکها ونونهالان وبرگزاری مسابقه برای عزیزان نونهال وساعت 9 شب جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در سالن اولین شهید مدافع حرم چنارشاهیجان شهید تقوی (حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)) همراه با برنامه های بیاد ماندنی دیگری برگزار گردید.

حضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجانحضور خادمان حرم رضوی در چنارشاهیجان


نام:
ایمیل:
* نظر: