گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
مسئول کانون بسیج رسانه شیراز با حضور نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جانشین سپاه فجر استان فارس و رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، در این آئین با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه استان فارس در تمام موارد و عرصه‌ها پیشگام هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه فارس در تمام برنامه‌ها، مناسبت‌ها و مسائل استان با حداقل ابزار و امکاناتی که داشتند حداکثر خدمات و اطلاع‌رسانی را به مردم انجام دادند.
میلاد امیری‌نژاد افزود: در مورد حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و در حرم امام راحل نیز با توجه به اینکه این اتفاق ناگوار در تهران رخ داد اما اهالی رسانه استان فارس در رسانه‌های خود و حتی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به بررسی ابعاد این موضوع مهم پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور و پیشرفت کشور و امنیت خاطر و روان مردم برای تمامی اصحاب رسانه فارس مهم است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس این حادثه ناگوار را هشداری برای تمامی مردم به ویژه اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: امروز دشمن به دنبال نفوذ از هر رخنه‌ای است تا این سیلی را که از فرزندان انقلاب خورده جبران کند بنابراین باید تمامی راه‌های نفوذ را بست و با دقت بسیار به مراقبت پرداخت.
مسئول کانون بسیج رسانه شیراز، نیز در این آئین با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان به عنوان یکی از اقشار چندگانه سپاه فجر استان فارس است و با وجود جوان بودن سن تشکیل این سازمان توانسته جایگاه خوبی را در کنار سایر اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس برای خود ایجاد کند، اظهار کرد: این سازمان توانسته به خوبی ظرفیت‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان را در جهت تحقق اهداف خود به کار گیرد.
رضا جاویدی با اشاره به شاکله تشکیل دهنده بسیج رسانه، گفت: تقویت جبهه رسانه انقلاب اسلامی در جنگ نرم، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش برای تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و مبارزه با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان با استفاده از ابزار سانه از مهمترین ویژگی‌های سازمان بسیج رسانه است.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاون سپاه فجر استان فارس و رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، رضا جاویدی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج رسانه شیراز معرفی و از زحمات هادی بستام قدردانی شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: رضاجاویدی
نام:
ایمیل:
* نظر: