آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبرداد:
مومنی گفت: متقاضیان جویای کار با راه‌اندازی صنایع تبدیلی اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و صنایع دستی در قالب تسهیلات حمایت می شوند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز،قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه رویکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله در تحقق شعار امسال تولید واشتغال در جامعه است اظهار داشت:  متقاضیان عرصه‌های تولیدی، که قادر به راه‌اندازی صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و صنایع دستی هستند می‌توانند، با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله واقع در بلوار پاسداران درباره جزئیات واگذاری تسهیلات مطلع شوند.    

وی با اشاره به اینکه تسهیلات صنایع تبدیلی  شامل پودرکن، خشک‌کن‌،گلاب‌گیری و روغن‌گیری است گفت:در زمینه مشاغل خانگی به ویژه در روستاها نیز  به طرح‌های صنعتی،نیمه صنعتی،کشاورزی نوین و کشت‌های گلخانه‌ای، اصلاح باغات وسیستم آبیاری نوین و دامداری نیز تسهیلات پرداخت می‌شود.

مومنی با اشاره به اینکه همچنین متقاضیان در زمینه مشاغل صنایع‌دستی شامل گوهرتراشی، چوب و گرانیت می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند افزود: پس از تخصیص اعتبار تسهیلات، این افراد در اولویت واگذاری  تسهیلات قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال  تسهیلات اقتصاد مقاومتی  در زمینه صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و صنایع دستی با سود 10درصد وباز پرداخت پنج ساله ارائه می‌شود، گفت: متقاضیانی که به صورت تعاونی  اقدام به راه‌اندازی کارهای تولیدی صنایع تبدیلی و   ایجاد شغل گروهی باشند، در اولویت واگذاری تسهیلات قرار گرفته و تا سقف 30میلیون تومان  تسهیلات به آنان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در بازده زمانی مردادماه تا دی ماه 96این تسهیلات واگذار می‌شود و متقاضیانی که در ماه‌های آخر امسال مراجعه کنند، تسهیلات به آنان پرداخت نمی‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز همچنین به اردوهای جهادی  بسیج سازندگی ناحیه ثارالله اشاره کرد و افزود: این اردوها از اوایل تیر آغاز شده و تا شهریور در روستاهای اطراف شیراز از جمله بخش ارژن و در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه عمرانی،پزشکی وبهداشتی توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

مومنی خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب گروه‌های جهادی 150نفر به مناطق محروم اعزام شده‌اندکه تا پایان شهریورماه به 500نفر می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: