آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سردار گزنی گفت: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تقوا، اخلاص و شجاعت شاخصه های برتر یک فرمانده موفق در نیروهای مسلح هستند.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان نی ریز با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نی ریز برگزار شد سرهنگ دوم پاسدار درستکار بعنوان فرمانده جدید سپاه نی ریز معرفی و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار توکل فرمانده سابق سپاه این شهرستان تجلیل شد.

سردار گزنی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مدیران و فرماندهان تاثیرگذارترین اقشار در پیشبُرد اهداف سازمان ها و تعالی نهادها هستند، گفت: مدیریت فعالیت های سپاه و بسیج شهرستان، حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تامین امنیت و آسایش مردم رسالت مهم فرمانده سپاه در شهرستان است و رفتار و عملکرد وی الگو و شاخصی برای بسیجیان است.

وی با بیان اینکه فرماندهان سپاه از بین شایسته ترین و مجرب ترین نیروهای این نهاد انتخاب می شوند، گفت: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تقوا، اخلاص و شجاعت شاخصه های برتر یک فرمانده موفق در نیروهای مسلح هستند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: ترویج روحیه انقلابی و فرهنگ مدیریت جهادی در جامعه و استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایف مهم فرماندهان سپاه و بسیج در شهرستان هاست.

وی همچنین در دیدار با خانواده های شهدای شهرستان نی ریز با اشاره به اینکه استان فارس مهد پرورش 15 هزار شهید والامقام است، گفت: سربلندی و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهداست و تکریم خانواده ها و پدران و مادران شهدا وظیفه تمام مسئولان کشور است.

سردار گزنی با بیان اینکه  فارس عملکردی درخشان در دفاع از انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است، گفت: جوانان مومن و انقلابی این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از ایران اسلامی حضور داشته اند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: آمریکا و استکبار جهانی از عوامل اصلی ایجاد و توسعه گروه های تروریستی در جهان هستند و یکی از اهداف اصلی آنان ضربه زدن به جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با استکبار جهانی است، گفت: مسئولان فرهنگی  و رسانه های انقلابی با معرفی شهدا و تکریم خانواده های شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل نوجوان و جوان معرفی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: