پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت:رسالت مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد جامعه یک وظیفه سنگین،تخصصی و از جمله هنرهای ارزشمند انسانی است.

 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سرگرد پاسدار محمد علی اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در استانه17 مرداد ماه روز خبرنگار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید صارمی،خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز خبرنگار گفت: عصر امروز عصر رسانه است و متأسفانه امپراطور رسانه ای عمدتاً دست غول های استکباری دنیاست و پشتوانه فکری آن تئوریسین های فکری و فرهنگی کثیف و فاسدی قرار دارند که به دنبال منافع فاسد خویش هستند و مانع از تصمیم گیری درست مردم جهان شده اند.رسالت مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد جامعه یک وظیفه سنگین،تخصصی و  از جمله هنرهای ارزشمند انسانی است.

 وی در ادامه این مطلب افزود: حضور آگاهانه در همه صحنه ها و روشنگری بر مبنای اصول حرفه ای و بالاتر از همه آنها حفظ اخلاق رسانه ای در اطلاع رسانی صحیح و به موقع ،اسلام و ارزش های آن باید دغدغه های اصلی در کار خبرنگاری باشد.

محمد علی اکبری با اشاره به آفت های عرصه خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد: سیاسی کاری و سیاست زدگی از جمله آفت هایی است که در مسیر فرهنگ اطلاع رسانی وجود دارد و باید با بصیرت افزایی از این آفت ها دوری کرد و درواقع رسانه ای که بیشترین دغدغه را در راه نشر معارف اسلام وانقلاب داشته باشد از مرتبه والایی برخوردار است.

 دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در پایان سخنان خویش ضمن توصیه به رعایت تقوا در انتشار اخبار و وقایع اظهار داشت: روحیه مطالبه گری در راستای تحقق مطالبات مردم از مسئولین باید تقویت شود تا از این طریق بتوانیم در روند توسعه و پیشرفت کشور اسلامی مان سهم ویژه ای داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: