پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
با حضور پرشور دوستداران اهل بیت
با حضور باشکوه محبین اهل بیت جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) درمسجد الرضا(ع) برگزار کوهنجان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،با حضور باشکوه محبین اهل بیت جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) درمسجد الرضا(ع) برگزار کوهنجان برگزار شد

دراین مراسم معنوی حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت:خداوند متعال در قرآن کریم مصادیق کرامت و تکریم را برا ی مسلمانان بیان فرموده است و با توجه به نامگذاری این دهه بنام کرامت و تکریم ما باید معتقد به سیره  و روش ائمه  و پیامبر (ص) باشیم.

وی  در ادامه افزود: اگر مسلمانان ایمان به معتقدات خود داشته باشند تبیعیت کامل از انسانهای بزرگ و اهل بیت از ضروریات است و ما باید ازسیره و روش آنان  تبعیت کنیم.

 حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به خلقت انسان در شعبات و قبائل مختلف گفت: خدواند متعال هدف از اینکار را آشنایی انسانها با یکدیگر دانسته و تنها کسانی نزد خداوند با ارزشترند که کرامت و تقوی داشته باشند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان یکی از مصادیق بارز کرامت و تکریم را برطرف نمودن نیاز همنوعان دانست و گفت: کسانی که به بخاطر رضای خدا، همنوعان را تکریم نمایند قطعا خداوند متعال جزای اعمالشان را به آنان بر می گرداند.

وی در ادامه این مطلب بیان داشت: ائمه دین برای حفظ دین اسلام و تکریم انسانها دچار مشقات و زحمات بسیاری شده اند  و از جدشان پیامبر (ص) تبعیت نموده اند که رفتار و اعمال این بزرگان الگو و اسوه برای مسلمانان است.  امام رضا(ع) تمام اموال و دارای خود را در راه خدا انفاق نمود و نیاز  مستمندان را برنیاز خود ترجیح می داد اگر ما مسلمانان بخواهیم لطف و رحمت خداوند متعال شامل حالمان شود باید هنموع و افراد نیاز را تکریم نماییم.

جشن میلا د امام رضا(ع) در کوهنجان برگزارشد
جشن میلا د امام رضا(ع) در کوهنجان برگزارشد
جشن میلا د امام رضا(ع) در کوهنجان برگزارشد
جشن میلا د امام رضا(ع) در کوهنجان برگزارشد
نام:
ایمیل:
* نظر: