کد خبر: ۱۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
فرمانده سپاه استهبان:سپاه و قوه قضائیه دو نهادی هستند که بلاواسطه زیر نظر ولایت هستند

فرمانده سپاه ناحیه استهبان به همراه کارکنان این ناحیه با رئیس دادگستری شهرستان استهبان دیدار نمودند.

به گزارش سروان پاسدار نادر جوکار مدیر روابط عمومی سپاه استهبان، فرمانده سپاه ناحیه استهبان به همراه کارکنان این ناحیه با رئیس جدید دادگستری شهرستان استهبان دیدار نمودند.

در ابتدا سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه استهبان ضمن تبریک به مناسبت ایام نورانی ماه ذیقعده گفت:ما به نوبه خود انتصاب شایسته حجت الاسلام علی خورشیدی را به عنوان ریاست دادگستری شهرستان استهبان تبریک عرض می نمائیم.شهری که به نام قرآن و شهداء و نجف کوچک شهرت یافته است.

وی بیان داشت: سپاه و قوه قضائیه دو نهادی است که بلاواسطه زیر نظر مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین است و این هم افتخار است هم تکلیف آور که باید به نحو احسن وظایف را انجام دهیم.

احمدی جابری گفت:این دو نهاد بیشترین هجمه را از سوی دشمنان داخلی و خارجی داشته اند چون دو بال و بازوی ولایت هستند.اینقدر که سپاه و قوه قضائیه مورد هجمه دشمنان هستند ادارات و سازمان های دیگر نیستند زیرا این دو نهاد بطور ویژه در خدمت ولایت بوده اند.

فرمانده سپاه استهبان گفت:سپاه در مقوله های تامین امنیت،کشف و ضبط مواد مخدر،کشف جرم،جلوگیری از خرابکاری و موارد دیگر با دستگاه قضا همکاری و همیاری خوبی داشته است و ما امروز مفتخریم که در خدمت یکی از طلاب بزرگوار که از طلاب مکتب حضرت امام صادق(ع)است،می باشیم.

وی گفت:مجموعه سپاه و بسیج از بهترین افراد و انسان ها تشکیل شده است و در مقوله های عمق بخشی فرهنگ انقلاب ،تامین امنیت، جنگ نرم و سخت و هر زمینه دیگری در حال ایفای نقش است.

در ادامه حجت الاسلام علی خورشیدی رئیس دادگستری شهرستان استهبان گفت:بنده خوشحال هستم که شروع کار من با قدوم مبارک پاسداران شروع شده است.بنده بسیجی بوده و هستم و از علاقه مندان به این دو نهاد مقدس هستم و در تامین امنیت شهرستان از این دو نهاد نهایت استفاده را خواهم کرد.

وی بیان داشت:سپاه محافظ و مدافع منویات مقام معظم رهبری است،شاید بعضی از ادارات این مد نظرشان نباشد و فقط در قول،سخن از منویات مقام معظم رهبری به میان می آورند و حرفشان در حد شعار باشد،اما در سپاه و بسیج چنین نیست.سپاه و پاسداران دارند بصورت عملی منویات مقام معظم رهبری را پیگیری و دنبال می کنند و حافظ نظان و انقلاب هستند.

حجت الاسلام علی خورشیدی گفت:بنده اعتقاد دارم که هر کاری و موضوعی را نیاز نیست به سپاه واگذار کرد بلکه باید امور و موضوعات حساس و مهم را به سپاه واگذار کرد.گزارشات سپاه و بسیج برای اینجانب بسیار حائز اهمیت است و تا جایی که امکان دارد من در امور مربوطه از سپاه و بسیج استفاده خواهم کرد.

وی گفت:حرمت اشخاص برای بنده خیلی مهم است و آن را سرمایه جامعه می دانم بنابراین تاکید دارم که باید حرمت و آبروی اشتخاص حفظ شود.بنده معتقدم اگر امروز در جامعه جرمی اتفاق بیفتد در وهله اول انگشت اشاره به سوی مسئولین است چرا که تا کسی مسئولیتی را قبول نکرده،کاری ندارد اما اگر انسان مسئولیتی را قبول کرد و مسئول شد باید تمام هم و غمش اصلاح جامعه و جلوگیری از فساد و گناه و جرم باشد.

رئیس دادگستری شهرستان استهبان گفت:ما امر به معروف و نهی از منکر را ضامن جامعه می دانیم و باید به این مهم عمل شود البته با احترام و با زبان خوش،و بنده در این دادگاه از ضابطین و آمرین به معروف و ناهیان از منکر دفاع می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر: