آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مرتضی کریمی
مرتضی کریمی
مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدمطهری(ره) شیراز در واکنش به سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌اروپا پس از پایان مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از نقض فاحش سند پر ابهام و ضعیف برجام، در شرایطی که روح و جسم این سند توسط طرف غربی به فنا رفته است، خانم موگرینی در تصمیمی، جهت عرض خدا وقت به مسئولین دولت و مجلس کشورمان، که در شرایط نقض فاحش برجام در دلارامی به سر برده و از دست رفتن تلاش شبانه روزی دانشمندان هسته ای نه تنها بر خاطر مبارکشان تنگ نیامده بلکه جناب عراقچی در افاضاتی تازه فرموده اند: برجام نقض شده ولی نقض فاحش نه!!! به ایران آمده تا عرض ادب اتحادیه اروپا با چاشنی تمسخر لعاب شده انگلیسی را به ایشان تقدیم دارد.

هر چند ادبیات مذاکراتی دولت در ۴ سال گذشته با مضمونی اعجاز انگیز پیشتاز عرصه دیپلماسی شده است اما انگار این ادبیات هر روز در حال تکامل است کلمات عجیبی که با مرور تاریخ پر فراز و نشیب مذاکرات می فهمیم انگار مسبوق  به سابقه در حال عروج پلکانی است.

از مودب و باهوش لقب گرفتن اوباما و کدخدا دانستن ایشان تا قدم زدن با کری!! از توهین های پیاپی آمریکایی ها و وضع تحریم های جدید تا فشار ایمیلی و عایدات تقریباً هیچ!!! از متحجر خواندن بی اعتمادان به آمریکا تا حواله ایشان به جهنم توسط آقای رئیس جمهور!!!!

بگذریم انگار این قصه سَرِ تمامی ندارد.....

حال در بحبوحه این شرایط حساس که مردم عزیز ایران اسلامی در انتظار واکنش انقلابی دولت و مجلس در مقابل توهین های پیاپی 1+5 به این عهد بی سرانجام بودند، و از طرق مختلف مردم در سطوح مختلف درخواست واکنش در خور را پس از نا امیدی از دولت به گوش نمایندگان مجلس شورای اسلامی می رساندند، پس از حضور موگرینی در مجلس، همفکران جناب لاریجانی در لیست امید که روزی  با هنرنمایی، این سند ضعیف را در ۲۰ دقیقه تصویب کردند، امروز رسالت خود را به اکمال رسانده و در حالی که موگرینی بی تفاوت در گوشه ای ایستاده بود، با ذوق مرگی زاید الوصف شروع به شرافت فروشی کرده و جهت پرده پوشی شاهکار ارزشمند خود برجام در تاریخ، با گوشی به دست شدن، در حالی با موگرینی عکس سلفی گرفتند که خانم موگرینی پشت به نمایندگان لیست امید متعجب از این همه زبونی و خاری آنان در دل می خندید.

چقدر زشت و ناپسند است، مجلسی که در کلام امام روح الله و در منظومه فکری مقام معظم رهبری در راس امور است و باید به فکر منافع ملت اسلامی باشد، در کمال ناباوری با رفتاری کودکانه علامت سوال جدی را پیش روی مردم عزیز ایران اسلامی قرار می دهد و کشور را به آغوش حاشیه می سپارد.

باور دارم روح امام راحل امروز از این عمل آقایان نماینده، در بهشت گریه می کند. حال در شرایطی که از پیش مشخص است، که رییس فخیمه مجلس چه واکنشی را نسبت به روز سیاه مجلس خواهد داشت، از شورای محترم نگهبان انتظار می رود با بررسی این امر نسبت به وظیفه تاریخی خود مبنی بر رد صلاحیت آقایان که با آبروی جمهوری اسلامی در جهان بازی کردند، بی ملاحضه و انقلابی واکنش عبرت آموز نشان دهد.

حقنوشت:
دلم حاج احمد متوسلیان میخواهد که با یک کشیده محکم، نمایندگانی که به پشتوانه خون مطهر شهدا در جمهوری اسلامی صاحب کرسی شده اند و بر خلاف مشی شهدا به آرمان های ایشان پشت کردند را به هوش آورد.
حاج احمد
شاید با سیلی شما
جایگاه نمایندگی اسلام به یاد عالیجنابان بیاید..

احمد جان برگرد..
این روز ها عجیب دلمان هوایت کرده!!!!

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: