کد خبر: ۱۰۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
جامعه زنان استان فارس در خصوص سلفی برخی از نمایندگان مجلس با موگرینی طی بیانیه ای اعتراض خود را اعلام کردند.
به گزارش جامعه زنان فارس، جامعه زنان استان فارس در خصوص سلفی برخی از نمایندگان مجلس با موگرینی اعتراض خود را اعلام کردند.

جامعه زنان فارس این کار را بسیار زشت و غیر عرف و خارج از شئونات نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواندند و هم چنین بیان داشتند که برخی نمایندگان عزت و غرور ملی مردم ایران را خدشه دار و لگدمال کردند.

تحقیر ملت ایران با بازتاب این مسئله ی حائز اهمیت حتی در رسانه های خارجی غرور ملت ایران را جریحه دار کرده است و شان و منش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اقتدار ملت و مجلس را زیر سوال برده است.

جامعه زنان فارس اعتراض خود را در این افتضاح به بار آمده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و رفتار ناشایست و نسنجیده برخی نمایندگان اعلام می دارد و از سیاستمداران کشورمان می خواهد که رفتارهای غیر حرفه ای و ناشایست خود را کنار گذاشته و به فرهنگ اصیل و غنی ایران اسلامی احترام بگذارند.

جامعه زنان فارس از هیات نظارت بر رفتار مجلس می خواهد که جهت جلوگیری از چنین رفتارهای ناشایستی و بمنظور حفظ شان و منزلت نمایندگان مجلس و ایران اسلامی با چنین رفتارهایی برخورد و مقابله نماید.

ضمن اینکه عذرخواهی و معذرت خواهی در خصوص این عمل ناپسند در فضای رسمی کشور قابل جبران نیست و نخواهد بود چرا که نه تنها در شان و شخصیت خود فرد نماینده نمی باشد از طرفی بعنوان نماینده یک استان توهین و بی احترامی به مردم غیور و همیشه در صحنه آن استان است.

اتمام متن/


نام:
ایمیل:
* نظر: