گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با«بسیج»:
بصیری گفت: ین حرف کم از معلمی ندارد، خبرنگاران، معلمان پرمخاطب جامعه امروز هستند که مخاطبانشان شاگردان و مکتب آموزان آنها را تشکیل می دهند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از خبرگزاری بسیج، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به رسالت خبرنگار انقلابی و دغدغه مند در شرایط فعلی اظهار داشت: خبرنگاران پیامبران حقیقت در میان مردم هستند.

وی افزود: اگر خبرنگار نگاه نو و جدیدی به موضوعات مبتلا به بشری داشته باشد می تواند بر مردم اثرگذار باشد اما شرط اول این است که خود خبرنگار دارای تزکیه و یک ارتباط خوبی با خداوند باشد و قلم و نگاه خود را به احزاب، گروه ها و جریانات مختلف مادی و دنیا نفروشد.

مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه خبرنگاری یکی از مهم ترین حرفه های امروز جامعه ماست گفت: این حرف کم از معلمی ندارد، خبرنگاران، معلمان پرمخاطب جامعه امروز هستند که مخاطبانشان شاگردان و مکتب آموزان آنها را تشکیل می دهند.

بصیری ادامه داد: این معلم باید به قلم و شغل خود و رسالتی که بر عهده گرفته وفادار باشد و از طرف دیگر مسئولان و مقامات کشور که در این حوزه نقش دارند باید بیشتر به خبرنگاران توجه کنند ؛ متاسفانه خبرنگاران دارای یک صنف قدرتمند نیستند و دارای نظام خبرنگاری مانند نظام صنفی، مهندسی و سازمان نظام پزشکی نیستند درحالیکه این شغل از پزشکی و مهندسی و عمران خیلی مهمتر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به وضعیت معیشت و بیمه بسیاری از خبرنگاران بیان کرد: وضعیت معیشت و بیمه خبرنگاران همچنان ابهام دارد. برخی از رسانه ها خبرنگاران را بدون بیمه به استخدام خود در می آورند. آنها چند سال از زندگی خود را در این رسانه ها می گذرانند درحالیکه آینده شغلی شان تضمین نشده است.

وی در پایان گفت: برخی رسانه ها خبرنگاران خود را بیمه مشاغل سخت و زیان آور نمی کنند و در بازنشستگی با مشکل مواجه می شوند. وضعیت درمان و حقوق مناسب نیست و در نهایت بعد از مدتی خبرنگار خسته می شود و به خاطر فشار های مالی و معیشتی در برخی مواقع قلم خود را برای برخی گروه ها و احزاب سیاسی با اینکه می داند روش شان غلط است به کار می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: