گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
جهاد 80 کیلومتری؛
اردوی جهادی سه روزه حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی در منطقه محروم عالیشاهی در فاصله 80 کیلومتری نورآباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی، اردوی جهادی سه روزه حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی در منطقه محروم عالیشاهی جهت بازسازی، مرمت و رنگ آمیزی حسینیه این شهر که نیمه کاره رها شده بود برگزار گردید و طی آن مراحل مرمت تکمیل و حسینیه هم اکنون کاملا قابل استفاده جهت مراسم مذهبی و سایر برنامه های روستای عالیشاهی می باشد.

گفتنی است منطقه محروم عالیشاهی در فاصله 80 کیلومتری مرکز شهر نورآباد ممسنی قرار داشته و از مناطق توریستی و گردشگری ممسنی است اما متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها از لحاظ امکانات زندگی و اجتماعی بسیار محروم است. حتی دانش آموزان این روستا مدرسه نداشته و در مدرسه شهید چمران جویجان به تحصیل میپردازند.

نیروهای جهادگر حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی پس از ترمیم و بازسازی مدرسه شهید چمران جویجان برای دانش آموزان جویجانی و روستای عالیشاهی، حسینیه نیمه کاره این روستای محروم اما مستعد را به مرحله آماده باش و قابل استفاده درآوردند.

 










 

انتهای گزارش

224224/160

نام:
ایمیل:
* نظر: