آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
فرمانده سپاه فجر خبر داد:
سردار غیاثی گفت: از ابتدای شهریور شاهد ورود سپاه و بسیج به عرصه های اجتماعی و محرومیت زدایی در شهرستان شیراز خواهیم بود.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و جمعی از اصحاب رسانه استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار، گفت: شما خبرنگاران در حوزه رسانه پای خود را جای پای شهدا گذاشته اید، ما نیز بر خود لازم دانستیم از زحمات شما تجلیل و از پیشنهادات شما استفاده کنیم.

وی افزود: در روزهای آینده نشست شورای عالی قشر بسیج رسانه استان با حضور خواص جامعه خبری فارس برگزار خواهد شد و پیشنهادات اعضای این شورا که قابلیت اجرا داشته باشند مورد بررسی و تصویب قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ده ماه کار مطالعاتی جدی در حوزه محرومیت زدایی توسط سپاه فجر انجام شده است، گفت: 15 نقطه را برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی بصورت ویژه مدنظر قرار داده ایم و فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی که در جلسه ای با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه مصوب شده بزودی در استان فارس آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت های این قرارگاه جدید  جدایِ از اقداماتی است که بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می دهند.

سردار غیاثی با بیان اینکه از ابتدای شهریور شاهد ورود سپاه و بسیج به عرصه های اجتماعی و محرومیت زدایی در شهرستان شیراز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طرح ارتقای امنیت محلات با هم افزایی و هماهنگی سپاه، بسیج و نیروی انتظامی فارس اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بزودی در حوزۀ خدمات بهداشتی و پزشکی در مناطق محروم نیز شاهد اجرای یک طرح تاثیرگذار خواهیم بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ساختمان مرکز آموزش های بسیج بزودی به بهره برداری می رسد، گفت: این مرکز به منظور برگزاری دوره های اموزشی و توانمند سازی در اختیار اقشار بسیج قرار خواهد گرفت.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: