کد خبر: ۱۰۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
باحضور رزمنده سپاه بدر عراق:
اجتماع بزرگ مدافعان حرم با حضور رزمنده سپاه بدر عراق سردار سید ابو مهدی هلالی در شهر سده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، اجتماع بزرگ مدافعان حرم به منظور تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و نیز تجلیل از رزمندگان دفاع از حریم آل آلله، با حضور فرمانده سپاه شهرستان اقلید، مسؤولان سده، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس و مردم ولایتمدار شهر سده در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهر سده ضمن خیر مقدم و تجلیل از حضور مردم و مسؤولان، یاد و خاطره شهدای والا مقام را گرامی داشت و بیان کرد: همه ما مدیون رشادت ها، دلاورمردی ها و ایثار رزمندگان اسلام هستیم.

در ادامه برنامه سردار سید ابومهدی  هلالی عراقی از رزمندگان سپاه بدر عراق ضمن تجلیل از اجرای این برنامه بیان داشت: « هیهات من الذله » شعار همیشگی ما است.

وی به تشریح چگونگی شکل گیری گروهگ تروریستی داعش و حمایت حامیان منطقه ای اش پرداخت و بیان داشت: اگر جمهوری اسلامی نبود نه عراقی وجود داشت و نه سوریه ای می ماند.

این سردار عراقی تصریح کرد: امروز به فضل خدا و حمایت های مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران وهدایت و رهبری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین همراهی و همت جوانان غیور عراقی توانستیم داعش را در عراق تار و مار کنیم و انشاالله بزودی شاید  نابودی این جنایتکاران در کشور سوریه باشیم.

گفتنی است این آیین با تجلیل از رزمندگان مدافع حرم، مرثیه خوانی مداحان و... ادامه یافت.

 این اجتماع به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر سده و پایگاه مقاومت و هیأت منتظران ظهور این شهر برگزار شد.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: