گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۰۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
سردار غیاثی:
خبرنگاران در حوزه خبر و رسانه پای خود را جای پای شهدا گذاشتند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

به گزارش بسیج رسانه فارس سردار غیاثی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار، گفت: شما خبرنگاران در حوزه رسانه پای خود را جای پای شهدا گذاشته اید، ما نیز بر خود لازم دانستیم از زحمات شما تجلیل و از پیشنهادات شما استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای آغاز رسمی فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس در چند روز آینده نیز با علمای استان مشورت لازم صورت می‌گیرد تا به یک جمع‌بندی مناسب برای آغاز فعالیت‌های این قرارگاه برسیم.

غیاثی خاطرنشان کرد: امروز فعالیت گسترده‌ای توسط بسیج سازندگی فارس در حوزه ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی در حال انجام است که با فعالیت چند سازمان برابری می‌کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین از همکاری مشترک سپاه با فرماندهی انتظامی این استان در راستای برقراری امنیت بیشتر خبرداد و افزود: در این طرح نیز با یک هم‌افزایی، نیروهای سپاه و بسیج به همکاری نیروی انتظامی می‌آیند تا در برخی مصادیق با مخلان نظم و امنیت عمومی برخود جدی‌تر شود.

وی به موضوع تعامل سپاه فجر با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: برای ارتباط بیشتر رسانه‌ها و سپاه تقویم فعالیت‌های در دست اقدام در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا هرکدام با توجه به شرایط موجود نسبت به تهیه گزارش اقدام کنند.

غیاثی در مورد آموزش و اهمیت آن نیز در بین اقشار مختلف بسیج گفت: در این زمینه ایجاد مرکز آموزشی سپاه فجر فارس برای اقشار، معاونت‌های سپاه و رده‌های علمی و تخصصی در حال راه‌اندازی است که بسیج رسانه نیز می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه به زودی مجمع شورای عالی قشر بسیج رسانه فارس برگزار می‌شود گفت: درخواست ما ارائه یک برنامه پیشنهادی قابل اجرا در حوزه بسیج رسانه است.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز اظهار داشت: ماموریت و فعالیت در عرصه خبرکار عشقی، دلی و همراه با انگیزه است. بسیاری از افراد شغل خود را در راستای تامین معیشت انجام می‌دهند و این در حالی است که رسالت خبرنگار بسیار متفاوت است و در سخت‌ترین شرایط نیز آماده خدمت بوده و ممکن است جانش به خطر افتد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت  بوده و نشان از تاثیرگذاری خبرنگاران در برطرف کردن مشکلات جامعه دارد.

وی گفت: خبرنگاران امروز به عنوان هادیان سیاسی محسوب می‌شوند و باید در زمینه‌های مختلف طوری اطلاع‌رسانی کنند که  این مردم به اقناع برسند و بدون شک با این روش آرامش روحی و روانی در جامعه  شکل می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس همچنین به موضوع تامین معیشت خبرنگاران اشاره کرد و افزود: مسئولان متولی باید با یک برنامه‌ریزی برای رفاه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی خبرنگاران چاره‌اندیشی کنند.

براساس این گزارش مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط سازمان بسیج رسانه فارس و روابط عمومی وتبلیغات سپاه فجرفارس برگزار شد و در این نشست تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها به تحلیل و بررسی موضوع‌های مختلف در حوزه رسانه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: