آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
به همت بسیج دانشجویی فیروزآباد صورت گرفت؛
خواهران بسیجی دانشگاه های فیروز آباد در قالب دو گروه جهادی در روستای بایگان فیروزآباد مشغول فعالیت های جهادی هستند.
دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه های فیروز آباد در قالب دو گروه جهادی شهید شهریاری و شهید مقدسی در روستای بایگان فیروزآباد مشغول فعالیت های جهادی با رنگ و بوی فرهنگی و اقتصادی هستند.
 
تحقیق درباره مشکلات فرهنگی این روستای 3500 نفره و برگزاری کارگاه های فرهنگی، تربیتی، آموزش قرآن و احکام، شهید شناسی برای کودکان، نوجوانان و بانوان، برگزاری یادواره شهدای روستا و همچنین مشاوره خانواده برای حل معضلات فرهنگی روستای بایگان از جمله فعالیت های جهادی این دانشجویان جهادگر بوده است.
 
 همچنین آموزش صنایع دستی مانند چرم دوزی، بافتنی، میل دوزی و.. برای اشتغال زایی و کارآفرینی در جهت حل معضل بیکاری اهالی این روستا در حال انجام است و قرار بر این است که محصولات تولیدی اهالی بایگان در فواصل معینی جمع آوری و در فروشگاه های سطح شهر فیروزآباد عرضه شود و پس از فروش، درآمد حاصله به آنان رسانده شود.

برگزاری برنامه های سرگرم کننده و آموزشی، همچون آموزش زبان انگلیسی، مسابقه نقاشی و نمایش فیلم برای کودکان از دیگر فعالیت این دختران جهادگر است.
۲۰۱۷۰۸۰۹۱۸۴۸۲۳_IMG_8057-(3).JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۸۵۲۰۵_IMG_8064.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۸۵۳۰۴_IMG_8067.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۸۵۳۴۹_IMG_8068.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۲۰۳۸_IMG_8086.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۲۲۵۷_IMG_8092.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۲۴۵۵_IMG_8095.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۲۷۲۸_IMG_8099.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۴۶۵۴_IMG_8112.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۹۵۴۱۹_IMG_8122.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۲۰۰۶۵۴_IMG_8135.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۲۰۰۲۱۵_IMG_8124.JPG۲۰۱۷۰۸۰۹۱۸۵۳۵۶_IMG_8069.JPG
نام:
ایمیل:
* نظر: