آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: محرومیت اصلی روستاها و نقاط محروم، محرومیت فرهنگی است و یک جهادگر باید انچنان خودش را ساخته باشد که این محرومیت را رفع کند.
میثم فضل الله پور در جمع خواهران جهادگر دو گروه جهادی بسیج دانشجویی فیروزآباد، با بیان اینکه وضعیت فرهنگی،اجتماعی و سیاسی کشور در حال کشیده شدن به سمت بروز اسیب های اجتماعی و شکاف های عمیق فرهنگی است، گفت: سر منشا همه این مشکلات، سبک زندگی است و یکی از اهداف اصلی گروه های جهادی یکدست کردن جامعه اسلامی و کمک در ساخت تمدن نوین اسلامی و جامعه ای عاری از رفتارهای غلط است. 
 
وی افزود: اسلام در ماهیت رفتاری خود باعث حاکم شدن روحیاتی مانند ایثار و جهاد در جامعه اسلامی میشود که نقطه اصلی اثر گذاری فعالیت های جهادگران است. ما می خواهیم جامعه ای تشکیل دهیم که در آن، این روحیات دارای بار مثبت تقویت شود و لذا یکی از کارهای مهم بچه های جهادی یکدست کردن ادبیات جامعه است.
 
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر اینکه جامعه به خودی خود به انحراف کشیده نمی شود، گفت: ماهواره و مفسده های فرهنگی و اجتماعی، جامعه را به انحطاط میبرد و اگر به همین طریق پیش برود دیگر نشانی از اسلام نخواهیم دید و جهادگران باید امر به معروف و تربیت اسلامی را جامعه تزریق کنند چرا که کس دیگری حاضر به انجام این امر خطیر نیست.
 
فضل الله پور، تربیت دانشجویان جهادگر را دیگر هدف مهم اردوهای جهادی دانست و افزود: محرومیت اصلی روستاها و نقاط محروم، محرومیت فرهنگی است و یک جهادگر باید انچنان خودش را ساخته باشد که این محرومیت را رفع کند.
 
وی بیان داشت: می سازیم تاساخته شویم و این اصل مطلب اردوهای جهادی است و گروه های جهادی باید برای خود بچه های جهادی هم برنامه داشته باشند تا ساخته شوند.
 
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه جز بچه های جهادی و حزب الهی، کسی نیست که به فکر مشکل های فرهنگی اجتماعی جامعه باشد و برای رفع آنها اقدام کند، گفت: اگر از منظر موشکافانه نگاه کنیم، جهادگران، کار خیلی مهمی را در روستاها انجام می دهند. مثلا مشکلات رفتاری در روستاها زیاد است. کودکان فعلی در اینده پدر و مادر میشوند و بستر یک جامعه هستند و اگر جهادگران بتوانند ذائقه آنها را عوض کنند قطعا جامعه ای را عوض خواهند کرد.
 
فضل الله پور در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت های گروه جهادی در منطقه هدف فقط در صورت مداومت، تاثیرگذار خواهد بود، افزود: اگر بتوانیم در برنامه های اموزشی و تربیتی در یک منطقه مداومت داشته باشیم و از بچه های نسل حاضر انها الگوی رفتاری بسازیم، میتوانیم نسل بعدی را تغییر دهیم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: