آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: اصحاب رسانه باید در زمینه‌های مختلف طوری اطلاع‌رسانی کنند که مردم به اقناع برسند و بدون شک با این روش آرامش روحی و روانی در جامعه ارتقاء پیدا می کند.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و جمعی از اصحاب رسانه استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه ماموریت و فعالیت در عرصه خبر کاری همراه با عشق و انگیزه است، گفت: بسیاری از افراد شغل خود را در راستای تامین معیشت انجام می‌دهند و این در حالی است که رسالت خبرنگار بسیار متفاوت است و در سخت‌ترین شرایط نیز آماده خدمت بوده و ممکن است جانش نیز به خطر افتد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت  است و نشان از تاثیرگذاری خبرنگاران در برطرف کردن مشکلات جامعه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه خبرنگاران امروز به عنوان هادیان سیاسی محسوب می‌شوند، گفت: اصحاب رسانه باید در زمینه‌های مختلف طوری اطلاع‌رسانی کنند که  مردم به اقناع برسند و بدون شک با این روش آرامش روحی و روانی در جامعه  ارتقاء پیدا می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اهمیت توجه به موضوع تامین معیشت خبرنگاران، گفت: مسئولان متولی باید با برنامه‌ریزی و تدوین قوانین برای رفاه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی خبرنگاران چاره‌اندیشی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: