آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی اقلید:
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی اقلید گفت:دولت دوازدهم باید از خوی اشرافی گری پرهیز کند.
علیرضا محمدی در خصوص اشرافی گری گفت: اشرافی گری یکی از آفت‌های خطرناکی است که حس دلسردی از مسئولین را در مردم ایجاد می کند.
وی از دولت خواست خوی اشرافی گری خود را کنار بگذارد و در این خصوص بیان داشت: دولت دوازدهم اگر می‌خواهد از منتقدان خود بکاهد یکی از اقداماتی که باید سرسختانه به دنبال انجام آن باشد گرفتن این خوی اشرافی گری از وزرا و دیگر مسئولین امر است.
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی اقلید خطاب به دولت‌مردان گفت: در دولت دوازدهم باید این حس به مسئولین القا شود که آن‌ها خادمان این نظام و مردم هستند و از همه مهم‌تر باید دولتمردان در دولت دوازدهم و در همه‌ی ادوار بدانند که آن‌ها مالکان بیت‌المال نیستند و تنها امانت‌دار بیت‌المال مردم هستند.
محمدی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های داخلی خاطرنشان کرد: دیگر بر کسی پوشیده نیست که کشور ایران یکی از غنی‌ترین کشورها چه ازلحاظ استعدادهای انسانی و چه ازنظر منابع طبیعی می‌باشد و اکنون باید دولت دوازدهم به این سؤال پاسخ دهد که چرا از این‌همه استعداد و منابع طبیعی استفاده نمی‌شود؟ چرا باید ابزار و وسیله‌هایی از کشورهای دیگر وارد شوند که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود و در بیشتر موارد به‌مراتب کیفیت بهتری هم نسبت به مشابه خارجی دارد؟
وی افزود: جالب اینجاست که مواد خام بسیاری از واردات از ایران باقیمت ارزان به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: