آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛
به مناسبت روز خبرنگار جمعی ازدانشجویان بسیجی کازرون با خانواده خبرنگار بسیجی مرحوم هادی شفیعی، یاد وی را گرامی داشتند.
تعدادی از اعضای شورای دفتر بسیج دانشجویی کازرون و دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت خبرنگار با حضور در منزل خبرنگار بسیجی  مرحوم هادی شفیعی، یاد وی را گرامی داشتند.

هادی شفیعی از مجاهدان عرصه فرهنگ و رسانه شهرستان کازرون و استان فارس بود؛ جوانی برجسته، جهادگر و انقلابی که در طول حیات کوتاه مدت خود با مجاهدت های شبانه روزی، به دغدغه های خود و انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاند و هرگز با هیچ مانعی دست از تلاش برنداشت. در جبهه خبرنگاری نیز بسیار دغدغه مند، مجاهدت داشت و در انتها مدیر مسئول سایت خبری و تحلیلی کازرون خبر شد.

وی عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و استان فارس، مسئول اسبق بسیج دانشگاه آزاد کازرون و دانشکده سما این شهرستان، مسئول بود.

هادی شفیعی همچنین اولین دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در کازرون و از فعالین جهادگر بسیجی بود که در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نسبت به محرومیت زدایی در مناطق مختلف شهرستان کازرون خدمت می کرد.

عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد و سماء کازرون و مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از دیگر سوابق مسئولیتی مرحوم شفیعی بود.

این خبرنگار فقید آبان ماه سال گذشته پس از تحمل رنج بیماری در بخش icu بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.
photo_2017-08-12_11-38-59-(4).jpgphoto_2017-08-12_11-39-22.jpg
1025378.jpg61910_341.jpgهادی-شفیعی.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: