آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
نامه بسیج دانشجویی کازرون به نماینده #سلفی_حقارت:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در بیانیه‌ای اقدام حقارت بار نماینده مجلس کازرون را گرفتن عکس با مسئول سیاست خارجی پارلمان اروپا را محکوم و از وی خواست تا به سرعت فورا عذرخواهی کند.
به گزارش تنویر به نقل از  خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در واکنش به سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌اروپا پس از پایان مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم با انتشار نامه ای سرگشاده به حسین رضازاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی –که دوربین به دست در تصاویر دیده شده است- این اقدام را به شدت محکوم کرد و از وی خواست بدون فوت وقت از محضر شریف مردم این شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا عذرخواهی کند.
نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حسین رضا زاده
انتشار عکسی از شما به همراه چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر فدریکا موگرینی در حالی که دوربین گوشی تان را روشن کرده و لبخند زنان و در نوبت عکس و سلفی گرفتن با وی قرار دارید موجی از ناراحتی را در در میان دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون به وجود آورده است.

آقای رضازاده
شما نماینده مردم شهرستانی هستید که برای حفظ عزت و غرور خود در برابر استکبار و استعمار دارای سابقه طولانی است؛ از ایستادن ناصر دیوان در برابر انگلیس و تقدیم 10 شهید گلگون کفن در نهضت امام راحل از انقلاب اسلامی تا 1100 لاله خونین پس از انقلاب تنها گوشه ای از نمایش غیرت و عزت مداری مردم این شهرستان است؛ پس شایسته است در اقدامات و رفتارهای خود به این گذشته پر افتخار توجه داشته باشید.

اقدام شما و دیگر نمایندگان که به عنوان وکلای مردم ایران در مجلس حضور دارند در حالی است که بیش از سه دهه است که آزادی خواهان جهان ایستادگی ایران را در مقابل هژمونی غرب تحسین می کنند و انتظار می رود آنچه که در کلام و رفتار مسئولان جمهوری اسلامی به جهانیان مخابره می شود متناسب با اهداف و شأنیت انقلاب اسلامی باشد.

نماینده محترم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی
شما و آن تعداد از نمایندگان در سالروز شهادت دکتر حسن آیت نماینده مجلس شورای اسلامی که روزی در و دیوار مجلس از فریاد عدالتخواهی‌شان میلرزید و سرانجام منافقین کور دل او را به رگبار بستند، حقارت را برای مجلس شورای اسلامی به بار آوردید. روزی مجلس خاستگاه چهره‌هایی چون آیت و دیالمه بود و امروز ... .

مقایسه برخورد عزتمندانه حضرت امام (ره) با وزیر خارجه شوروی و همچنین مجاهدت‌های مدافعان حرم را با این اقدام شما که مقایسه می کنیم سخت ناراحتمان می کند؛ وقتی می بینیم اینگونه که عزت ملت ایران طی ۴ دهه با این رشادت‌ها و بزرگی‌ها به دست آمده است و حال سلفی ‌بگیران مجلس آن را به قیمت یک عکس یادگاری با مسئول اروپایی به حراج گذاشته‌اند طاقت نداریم تحمل کنیم.
حاج حسین
احتمالاً نمی دانید آمريکا و سه کشور متحد اروپايی اش، هفته گذشته در نامه ‌ای به شورای امنيت سازمان ملل متحد، اقدام ايران در پرتاب ماهواره ‌بر سيمرغ به فضا را محکوم کردند؛ از سوی دیگر موگرینی بدون در نظر گرفتن تحریم‌ های آمریکا علیه ایران در دوران پسا برجام از عمل کردن طرفین به تعهداتشان سخن گفته و این تحریم‌ها را نادیده گرفته است!

احتمالاً نمی دانید موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌ای است که اعضای آن پرتاب ماهواره ‌بر سیمرغ را در حالی که هیچ تضادی با برجام ندارد محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با چشم بستن بر تحریم‌های شدید علیه ایران که برجام را کاملا نقض کرده است از عملی شدن آن از سوی طرفین سخن می‌گوید!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن محکومیت این اقدام از شما انتظار دارد بدون فوت وقت از محضر شریف مردم این شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا عذرخواهی کنید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون/ 15 مرداد ماه 1396
نام:
ایمیل:
* نظر: