گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
دانش آموزان لارستانی به رقم گرمای طاقت فرسای شهرستان لارستان و روستای شاغیب به کارهای عمرانی و ساخت دیوار مدرسه پرداختند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در لارستان،اردوی جهادی سه روزه دانش آموزی برادران در لارستان همانند هر سال با حضور یک تیم متشکل از 20 نفر از دانش آموزان جهادگر عرصه سازندگی در یکی از روستاهای محروم لارستان با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

دانش آموزان مشتاق لارستانی آستین همت را بالا زده و با حضور در روستای محروم و مدرسه حضرت امیر شاغیب که عرصه های آن آماده شده بود ساخت دیوار حیاط مدرسه را شروع و پس از گذشت سه روز از این اردو آن را به پایان رساندند.

همچنین در این اردو برادران جهادگر در عرصه های فرهنگی و تربیتی از جمله برگزاری حلقه صالحین برای بچه های روستا، کلاس احکام، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت به پایان رساندند.

در این اردو دانش آموزان به رقم گرمای طاقت فرسای شهرستان لارستان و روستای شاغیب به کارهای عمرانی و ساخت دیوار مدرسه پرداختند.

لازم به ذکر است که این تیم به فرماندهی برادر پاسدار محمدجعفر مهربانی لاری، برادر پاسدار حمزه غلامپور و مربی برادر حجت فرشید به این اردو اعزام شدند.

برگزاری اردوی جهادی در لارستان
برگزاری اردوی جهادی در لارستان
برگزاری اردوی جهادی در لارستان

برگزاری اردوی جهادی در لارستان
برگزاری اردوی جهادی در لارستان
برگزاری اردوی جهادی در لارستان


224224/145
نام:
ایمیل:
* نظر: