کد خبر: ۱۰۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
به مناسبت روز بزرگداشت مقاومت اسلامی:
به مناسبت روز بزرگداشت مقاومت اسلامی از رزمندگان مدافع حرم استان فارس (گردان حبیب بن مظاهر) در شهرستان اقلید تجلیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید،فرمانده سپاه این شهرستان در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تجلیل از مدافعان حرم استان فارس که با حضور مسؤول هیأت رزمندگان اسلام، رئیس آبفای شهری، فرماندهان بسیج دانشجویی و برخی از حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان و... در سالن غدیر سپاه برگزار شد یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

موسی زارعی انقلاب اسلامی ایران را اتفاقی بزرگ در دنیا خواند که مسیر اتفاقات پس‌ازآن را تغییر داد.

وی به کدخدایی ابرقدرت‌ها و مستکبران جهانی و تقسیم کردن دنیا برای خودشان پیش از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب در ایران علاوه بر زنده شدن دوباره اسلام، مسیر دنیا نیز تغییر کرد و آزادی‌خواه و زیر بار ظلم و زور نرفتن در بین ملت‌ها ترویج یافت.

زارعی به مشکلات فراوانی که از ابتدای انقلاب تاکنون توسط دشمنان داخلی (افرادی که وقتی منافع آن‌ها تأمین نشد از قطار انقلاب پیاده شدند) و خارجی اشاره و تصریح کرد: حمایت و همراهی همیشگی و حضور به‌موقع مردم ضامن موفقیت و حفظ انقلاب بوده و است.

فرمانده سپاه اقلید بابیان اینکه دشمنان همیشه با صرف هزینه‌های گزاف و سنگین و به روش‌های مختلف به دنبال ضربه به اسلام و نابودی انقلاب اسلامی ایران بودند عنوان داشت: لطف و مدد الهی، مردم و ولایت‌فقیه سه اصل مهم و مؤثر در ناکامی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم و نظام اسلامی است.

وی همچنین از تلاش دشمنان در منزوی کردن انقلاب اسلامی ایران سخن گفت و بابیان اینکه شاید انحرافاتی در برخی از دولت‌های جمهوری اسلامی ایران وجود داشته اما ولایت‌فقیه با درایت و هوشیاری هیچ‌گاه اجازه ندادند که کشور منزوی شود.

زارعی حضور نمایندگان کشورهای مختلف دنیا در آیین تحلیف رئیس‌جمهور ایران اسلامی را نشان از قدرت و اقتدار امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: تبعیت از رهبری و وحدت و همدلی موجب ارتقای عزت، سربلندی و استحکام و قدرت کشور می‌شود.

فرمانده سپاه اقلید در پایان سخنان خود به جان‌فشانی رزمندگان مدافع حرم از اسلام و انقلاب و مردم در خارج از مرزهای کشور اشاره و با قدردانی از این ایثار آن‌ها، بر لزوم تکریم رزمندگان مدافع حرم تأکید کرد.

در ادامه مسؤول هیأت رزمندگان اسلام اقلید روز مقاومت اسلامی را گرامی داشت و بر لزوم ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی تأکید کرد.

محمدمهدی ایمنی از دلاور مردی‌های گردان حبیب ابن مظاهر استان فارس در دفاع از حریم ولایت سخن گفت و از دعوت از این رزمندگان برای حضور در شهرستان اقلید خبر داد.

وی گفت: در راستای تجلیل از این رزمندگان مدافع حرم، تجمعی در سالن امام رضا (ع) اقلید برنامه‌ریزی شد که ساعت 20 و 30 دقیقه روز دوشنبه 23 مردادماه جاری با حضور مادر شهید احمد مشلب از لبنان و نیز سردار حاج محمد نبی رودکی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: