جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
گزارش تصویری:
به گزارش تنویر فرمانده و تعدادی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی دیدار کردند.

وصیت نامه شهید احمد عبدالهی

فرزند: محمد                   محل تولد: روستای قلعه محمد علی                      تاریخ تولد:01/01/1347

محل شهادت: شلمچه                                                                        تاریخ شهادت: 04/10/1365

با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام به رهبر انقلاب و به تمام برادران و خواهران،وصیت نامه ام را شروع می کنم:

اولا من کوچکتر از آنم که بخواهم وصیت کنم که در این برهه از زمان تمام برادران و خواهران بیدار و با هوشیاری کامل جلو آمریکای جنایتکار ایستاده اند. اما به عنوان یک برادر کوچک به آنها می گویم که خواهران و برادران عزیزم! دشمن شکست خورده، مانند ماری زهرآگین است که اگر ما کوچکترین فرصت را به او بدهیم، برای وطن و اسلام بسیار خطرناک است. صدام و صدامیان و به خصوص آمریکا و عمالش، الان که دیگر حتمشان شده که روزهای آخر عمرشان را گذرانده اند، از راه دیگری وارد شده اند و دم از صلح می زنند، ولی کور خوانده اند و همان طور که امام عزیزمان گفته اند: ((صلح بین اسلام و کفر معنی ندارد و ما تا آخرین قطره خونمان ایستاده ایم و چنان سیلی به گوش صدامیان خواهیم زد، که صدام نتواند از جایش بلند شود.))



دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

ریگان الان یعنی بعد از هشت سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، الان فهمیده که با جمهوری اسلامی نمی توان با زور و تزویر، رفتار کرد. ریگان تا الان به خیالش که این انقلاب موقتی است و می تواند این انقلاب را از بین ببرد. آن ها نمی دانند که ما امامی به این روشن ضمیری داریم.

و اما ای براردان و خواهران دانش آموز! وصیتم به شما این است که دنبال تحصیلات را بگیرید و هدفتان سربلندی کشورتان باشد و برای پیشرفت حتمی،نمازهای اول وقت را فراموش نکنید و در شکوفایی ایران بکوشید.

ای جوانان! نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین علیه السلام در میدان نبرد شهید شد. برادرانم! امیدوارم نگذارید سلاح از دست افتاده ام بر روی زمین افتاده باشد. هر فرد مسلمان ایرانی اسلحه در دست، به جبهه های حق علیه ظلمت برود و تا آزادی تمام مسلمانان جهان از پای ننشیند.


دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

ای برادران ! مگر ما ادعای مسلمانی نمی کنیم؟ مگر ما نمی گوییم که ما شیعه و پیرو علی علیه السلام هستیم؟ علی علیه السلام هیچ وقت زیر بار ابر قدرت ها نمی رفت. ای جوانان! مبادا در غفلت بمیرید که علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شد. و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین، در راه حسین علیه السلام و با هدف شهید شد.

برادران! مرگ در رختخواب مرگ با ذلت و خواری است و شما ای مادران! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود.

برادران! مسلمانان جهان چشم به جمهوری اسلامی ایران دوخته اند که به یاری آن ها بشتابد. به خصوص مسلمانان عراق که از صدام عفلقی به ستوه آمده اند. چناچه پیامبر گرامی ما می فرماید: (( من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم)) کسی که فریاد یاری و کمک مسلمانان را بشنود و اجابت نکند، مسلمان نیست.


دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

ای برادران و خواهران! حضورتان را در جبهه ها و پشت جبهه های حق علیه باطل، ثابت نگه دارید. در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را دریابید و خود را تسلیم او کنید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید. اگر فیض شهادت نصیبم شد که آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی(ره) نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه ام حضور نیابند. اما باشد که دماء شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی، نزدیکشان کند.

ای مردم! نکند نسبت به این انقلا و جمهوری اسلامی، بدبین شوید که در آخرت جوابگوی شهیدان هستید و آن موقع، دیگر دیر شده است، ای پدران و مادران! امیدوارم پسران خود را، آن دسته های گل خود را به جبهه ها بفرستید و به جوان های خود، فخر و مباهات کنید. باشد که با پیروی، به دامان شا مادران خوب برگردند.


دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

اما ای پدر و مادرم، برادران و خواهرانم! شما را دوست دارم. اما اسلامم و دینم و میهنم و امامم را بیشتر دوست دارم. ولی مادرم! مانند حضرت زینب علیها السلام صابر و شکیبا باش و در مرگ من هیچ ناراحت نباشید. زیرا شما پسرتان را در راهی داده اید که حسین علیه السلام سرور آزادگان آن« راه را در پیش گرفت. شما باید افتخار کنید که چنین پسری را تربیت کرده اید که اسلام و هدفش را شناحت و در راه آن حتی از جان خود نیز فروگذار نشد.


دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

پدرم! صبر را پیشه کن که صابرین همیشه پیروزند و خدا با صابران است. سلام مرا به رهبر عزیزمان برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم، سنگر اسلام را ترک نمی کنم و با خدای خود پیمان می یندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین علیه السلام همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم. تا هنگامی که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان(عج) به اجرا درآید.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برادر کوچک شما احمد عبداللهی

07/09/1365

                                                           مرگ در راه خدا حجله دامادی ماست

                                                                                      ای خد حجله و آیین ده و دامادم کن


دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی

دیدار با خانواده شهیدان حاج غلامحسین و احمد عبدالهی
نام:
ایمیل:
* نظر: