گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: اگر نگاه شهردار سیاسی باشد و عملکرد مدیریت شهری در راستای انتفاع مردم نباشد در آینده دچار مشکلات جدی در شهرها خواهیم شد.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با مهندس علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز با بیان اینکه امروز شاهد به بار نشستن مدیریت جهادی در مدیریت شهری شیراز هستیم، گفت: با توجه به سابقه شما در دوران دفاع مقدس انتظار هم همین است، در صحبت هایی که با مسئولان استان داشته ام نظرات آن ها نیز نسبت به مدیریت شهرداری مثبت بوده است.

وی افزود: در مدتی که در استان فارس توفیق خدمتگذاری داشته ام شاهد تعامل و همکاری مناسبی بین شهرداری شیراز و سایر دستگاه های اجرایی بوده ام.

سردار سید هاشم غیاثی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر در کلانشهرها باید دارای دو شاخصه مهم تخصص و تعهد باشند، گفت: اعضای شورای شهر با تکیه بر این دو شاخصه می توانند بر اساس قانون اِعمال مدیریت کرده و نظارت بر شهرداری را نیز بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مسیر مناسبی در مدیریت شهر شیراز طِی شده و نباید متوقف شود، گفت: متاسفانه در برخی از کلانشهرها انتخاب شهردار تحت تاثیر بعضی موضوعات روانی یا برخی فشارها قرار می گیرد و موجب می شود اعضای شورای شهر دست به انتخاب افراد سیاسی و غیر متخصص بزنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه وجودِ نگاه سیاسی در شهرداری و مدیریت شهر آسیب زا و خطرناک است، گفت: اگر نگاه شهردار سیاسی باشد و عملکرد مدیریت شهری در راستای انتفاع مردم نباشد در آینده دچار مشکلات جدی در شهرها خواهیم شد.

وی با بیان اینکه شیراز دارای ظرفیت های بالقوه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است، گفت: مسئولان استان فارس بخصوص شیراز باید نسبت به وضعیت تیم فجر شهید سپاسی و تقویت این تیم توجه بیشتری داشته باشند، طِی ماه های گذشته پیشنهاداتی برای خرید امتیاز این تیم ارائه شده اند اما سپاه فجر به دلیل علاقه جوانان فارس به ورزش فوتبال بخصوص تیم فجر شهید سپاسی این پیشنهادات را رد کرده است.

سردار غیاثی افزود: در حوزه فرهنگ و هنر بزودی شاهد برگزاری نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه ای فصل شیدایی به مدت ده شب توسط  سپاه فجر خواهیم بود، این برنامه فرهنگی پیش از این در کلانشهرهای مختلف نظیر مشهد و تهران اجرا شده و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

وی با اعلام تشکیل قرار گاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت زدایی شهید اسکندری در شیراز، گفت: پانزده نقطه محروم و دارای آسیب های اجتماعی در شیراز شناسایی شده اند و در قالب تشکیل قرارگاه شهید اسکندری بزودی طرح های امنیتی - اجتماعی و محرومیت زدایی سپاه فجر در این مناطق اجرایی می شوند، برای تشکیل این قرارگاه نزدیک به یک سال مطالعه و بررسی میدانی انجام شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شیراز سومین کلانشهر کشور است که طرح بزرگ امنیتی - اجتماعی و محرومیت زدایی با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن اجرا می شود، گفت: سپاه فجر در قالب اجرای این طرح همچنین با باندهای توزیع مواد مخدر و شبکه های ترویج ابتذال فرهنگی برخورد خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: