آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
طی آیینی؛
سروان پاسدار صادقی زاده گفت: خبرنگاری را یک رسالت بدانیم، مسؤولیت خبرنگار بسیار خطیر و حساس است، اظهار کرد: باید بخشی از نیازهای کشور و استان را اصحاب رسانه با فرهنگ سازی برطرف کنند.

به گزارش تنویر، سروان پاسدار ابراهیم صادقی زاده با اشاره به اینکه اصحاب رسانه طلایه داران جنگ نرم هستند اظهار داشت: وظیفه همه نهادها است که سالروز شهادت غریبانه محمود صارمی، را به عنوان روز خبرنگارگرامی دارند و از پرچمداران این عرصه تجلیل کنند.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه برگزار گردید

وی بیان کرد: 17 مرداد بهترین فرصت است که نگاهی هر چند کوتاه به فعالیت‌ها، خدمات و تاثیرات فعالان عرصه خبر در جامعه داشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جنگ تحمیلی نیز انکار ناپذیر است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با تولید هزاران خبر و گزارش برگ زرینی از تاریخ خبرنگاری و روزنامه نگاری کشور را به نمایش گذاشتند.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه برگزار گردید

وی ادامه داد: آنان با رشادت و فداکاری‌های خود در دفاع مقدس از بین گلوله‌ها، خمپاره‌ها و میدان‌های مین، گزارش و خبر تهیه می‌کردند به طوری که در آمار 244 شهید خبرنگار به ثبت رسیده است.

صادقی زاده با بیان اینکه اگر خبرنگاری را یک رسالت بدانیم، مسؤولیت خبرنگار بسیار خطیر و حساس است، اظهار کرد: باید بخشی از نیازهای کشور و استان را اصحاب رسانه با فرهنگ سازی برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قائمیه افزود:  در بخش ما نیز باید خبرهای فرهنگی و فعالیتهای مذهبی و اجتماعی که تاثیر گذاری مثبت دارد بیشتر از خبرهایی که شان بخش را زیر سوال میبرد را باید پررنگ کرد و همه مردم میبایست در رشد فرهنگ و کاهش آسیبهای اجتماعی وحدت رویه بیشتری داشته باشند.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) قائمیه برگزار گردید

 در پایان هدیه ای از دست مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون در جلسه فرماندهان و مدیران تعلیم و تربیت پایگاه ها به آقای ایمان احمدی خبرنگار صدای و سیمای بخش چنارشاهیجان داده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: