کد خبر: ۱۰۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
امام جمعه موقت شهر شیراز
سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شهر شیراز در مراسم یادواره شهدای شهرک حسین آباد شیراز بیان داشت:قدرت،هیبت،عظمت و شوکت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا می باشد.
وی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم و گرامی داشت روز مقاومت گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران تنها قدرتی می باشد که در مقابل استکبار و زور گویان جهان ایستادگی می نماید و این به برکت و عظمت خون شهدا می باشد.
وی افزود: اگر بخواهیم اهمیت امنیت وصلابت کشوررا  برای نسل های جوان امروزترسیم کنیم لازم است بزرگداشت هائی از شهدا داشته باشم و این مراسمات به کشور در مقابل برنامه های دشمنان برای جوانان مصونیت خواهد بخشید.
وی تصریح داشت:امتداد خون شهدای  اسلام در کشور و کشورهای منطقه یمن،بحرین،سوریه ،عراق و... ادامه خواهد داشت و این استمرار تا فرا رسیدن ظهور حضرت مهدی(عج)خاموش شدنی نمی باشد.
وی اذعان نمود:بیان عظمت شهدا از عهده کسی به جز پروردگار بر نمی آید و خود خداوند می باشد وقتی که به عظمت شهدا می رسد،شهدا را از مومنین یاد می کند و به آنان معامله با بهشت الهی را مژده می دهد و این در سه کتاب معتبر تورات،انجیل و قرآن آمده است.
ویاظهار داشت:عالیترین درجه ای که خداوند به بندگان شایسته خود عنایت می کند شهادت می باشد چرا که شهادت معامله با خدا می باشد و ائمه و امامان ما نیز در طول عمر خویش آرزوی شهادت به درگاه الهی را در راز و نیازهایشان داشتند شهدا برندگان واقعی در این دنیا هستند.
وی در ادامه ضمن گرامی داشت روز مقاومت،خاطر نشان کرد: نقشه دشمنان از راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه علیه اسلام جهت قطع نمودن دست ایران در کشورهای اسلامی می باشد که به حول قوه الهی پیروزی نهائی با اسلام است و به فرمایش مقام معظم رهبری تا25سال آینده اسرائل نابود خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر: