جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز :
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز با قدردانی از زحمات صادقی فرمانده سابق پایگاه مقاومت و اهداء حکم انتصاب نعمتی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز ، این مراسم با حضور مهندس ناصری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر، راستگو عضو شورای اسلامی شهر شیراز، سرگرد رئیسی مسئول بازرسی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، مهندس گل کاری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز، اعضای شورای حوزه و جمع کثیری از کارکنان بسیجی آن سازمان، در محل سالن اجتماعات پایانه کاراندیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس ناصری ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به تمامی مدعوین، از بسیج به عنوان یک حرکت خودجوش و مردمی یاد کرد که نه انتها دارد و نه محدودیت ، و فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل این نهاد مردمی را امری درست و ابتکاری بی نظیر دانست که امروزه نیز در کشورهای اسلامی منطقه از جمله عراق و سوریه جهت حفظ امنیت، از این ابتکار استفاده شده است.
 مهندس ناصری همچنین از رشادت ها و دلاوری های بسیج در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی یاد کرد و خاطر نشان کرد که دشمنی بیگانگان تمام نشده است و یکی از بزرگترین دشمنان امروز ما، شبکه هایی هستند که علیه انقلاب، اسلام و کیان خانواده ها و فرهنگ آنها تلاش می کنند.

در ادامه بر این نکته تاکید کرد که جذب بسیجیان باید به نحوی باشد که افراد عاشقانه وارد پایگاه شوند. ایجاد انگیزه بسیجی در بین راننده ها و افزایش جذب این افراد در سالهای پیش رو را از اهداف اصلی پایگاه مقاومت سازمان عنوان کرد.
 سپس مهندس گل‌کاری سخن خود را با نقل مطلبی از مقام معظم رهبری آغاز کرد که می فرمایند: " بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدان ها، در هرجا که وظیفه ای باشد، انسان بسیجی در آن وظیفه حاضر است، روحیه ی بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بارسنگینی که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسان هاست به سر منزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست"  و در ادامه تاکید کرد که بسیج متعلق به هیچ گرایش و تفکر سیاسی نیست، بسیج متعلق به آحاد ملت است. تربیت کارمندان طراز اول در ادارات ، وظیفه ی بسیج است. در پایان از زحمات برادر صادقی فرمانده سابق پایگاه مقاومت، تقدیر و تشکر به عمل آمد و آقای نعمتی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر منصوب و حکم مسئولیت ایشان به وی تقدیم شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: