کد خبر: ۱۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
معاون اتاق بازرگانی شیراز:
اتاق شیراز به همراه اتاق‌های کلمبیا، انگلیس، ترکیه و فیلیپین به مرحله نهایی راه‌یافته است که در شهریورماه جاری اتاق شیراز برای معرفی و دفاع از طرح خود در آیین نهایی اتاق‌های جهان شرکت می‌کند.

به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، یلدا راهدار اظهار داشت: در یک سال اخیر شاهد تغییرات مثبت در اتاق بازرگانی شیراز بودیم و با توجه به رسالت اتاق بازرگانی به عنوان محلی برای تصمیم‌سازی، تمرکز ما بر ارائه خدمات علمی و دانش‌محور به مخاطبان و ذی‌نفعان اتاق در استان بود.

وی یکی از حرکت‌های دانش بنیان در اتاق شیراز، راهیابی پروژه‌ اتاق‌شیراز به کمیته داوران فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان عنوان و بیان کرد: پروژه کمک به ارتقای تولید و تجارت گیاهان دارویی اتاق شیراز از میان 53 پروژه از 27 کشور به مرحله نهایی راه یافته است.

معاون تحقیق و توسعه اتاق بازرگانی شیراز افزود: اتاق شیراز به همراه اتاق‌های کلمبیا، انگلیس، ترکیه و فیلیپین به مرحله نهایی راه‌یافته است که در شهریورماه جاری اتاق شیراز برای معرفی و دفاع از طرح خود در آیین نهایی اتاق‌های جهان شرکت می‌کند.

راهدار اظهارداشت: احیای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان فارس و استقرار دبیرخانه آن در اتاق شیراز یکی از فعالیت‌های ما در جهت بهبود فضای کسب و کار در استان بود که در این شورا مشکلات فضای کسب و کار و فعالان بخش خصوصی استان مطرح و راهکار ارائه می‌شود.

وی دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 و گواهینامه آراستگی محیط کار، راه‌اندازی پرتال و پایگاه خبری اتاق شیراز، برپایی کمیسیون‌های تخصصی با مصوبه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف، احیای شورای پژوهشی با حضور 15 نفر از اساتید دانشگاه در جهت بررسی نیازهای فضای کسب و کار استان را از فعالیت‌های مثبت در اتاق شیراز بیان کرد.

راهدار راه‌اندازی شورای پیشکسوتان و جوانان، انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌هایی از جمله اداره کل مالیاتی استان جهت تسهیل مشکلات بخش خصوصی، راه‌اندازی کارگروه ویژه ساماندهی اعزام و پذیرش هیئت‌های خارجی، بازنگری در دوره‌های آموزشی اتاق، برگزاری دوره‌های تخصصی کارت بازرگانی، ساماندهی تشکل‌های صادراتی در استان را از دیگر اقدامات انجام شده در اتاق بازرگانی شیراز عنوان کرد.

وی همچنین از تشکیل شورای راهبردی ارتباط با رسانه‌ها در اتاق شیراز خبر داد و گفت: در این شورا مسائل و چالش‌ها در بخش اقتصادی استان ارائه و از همفکری و راهکارهای رسانه‌ها برای پیشبرد بخش اقتصادی استان بهره می‌گیریم.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: