آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز;
حجت الاسلام مصطفوی گفت: دفاع از حرم یعنی دفاع از اسلام، قرآن، ایران اسلامی و ملیت خودمان كه اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید هر كداممان در شهرها و استان‌های خودمان با دشمنان درگیر می‌شدیم.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛ حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز  ۲۴ مردادماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده این ناحیه از سپاه از برخی اززخم‌ زبان‌ها و طعنه‌زنی‌ها بر علیه مدافعان حرم انتقاد كرد و گفت: برخی كه گاهاًاز بیت‌المال هم ارتزاق می‌كنند، هنوز نمی‌دانند فلسفه دفاع از حرم چیست.

وی با بیان اینكه این روزها در فضای مجازی و روزنامه‌ها شبهاتی درباره دفاع از حرم‌ها القا می‌شود، افزود: این در حالی است كه ما انتظار داریم نمایندگان شهر و استان، اصحاب رسانه و مسئولان از این همه رشادت‌ها و افتخارات مدافعان حرم تقدیر كرده و از آن‌ها سخن گویند.

مصطفوی با ابراز تأسف از بروز برخی از حواشی‌ها در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: برخی افتخار خود را در گرفتن عكس با یك زن اجنبی می‌دانند و برای آن ولع دارند؛ در حالی كه مشاهده می‌كنیم شهید مظلوم مدافع حرم و سپاه قدس ما مورد آماج حملات ناجوانمردانه خناسان قرار می‌گیرد و از همین فرصت نیز سوءاستفاده كرده و حمله موشكی سپاه به مقر داعش كه موجب عزت ایران و ایرانیان شد،‌ را زیر سئوال می‌برند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) به تبیین فلسفه دفاع از حرم پرداخت و گفت: دفاع از حرم یعنی دفاع از اسلام، قرآن، ایران اسلامی و ملیت خودمان و همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مدافعان حرم نبودند، امروز باید هر كداممان در شهرها و استان‌های خودمان با دشمنان درگیر می‌شدیم لذا قلم كسانی كه بر علیه مدافعان حرم می‌نویسند بشكند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن برشمردن خدمات ارزنده محبی‌پور، فرمانده اسبق این ناحیه، به فرمانده جدید نیز خوشامد گفت و بر این نكته تأكید كرد كه بسیجیان ناحیه ثارالله(ع) بسیار شرافتمند و پا به كار هستند كه می‌توان در تمام عرصه‌ها از ظرفیت آنان استفاده كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: