پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۷:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:
به همت قسمت روابط عمومی سپاه جهرم، اولین نشست خبری فرمانده جدید سپاه آن شهرستان به مناسبت روز خبرنگار و با طرح موضوعات مختلف برگزار شد.

به گزارش تنویر جهرم، به همت روابط عمومی و فرهنگی اجتماعی سپاه آن شهرستان، اولین نشست خبری سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده جدید ناحیه مقاومت با اصحاب رسانه و همچنین تجلیل از فعالان عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی برگزار شد.

اشتغالزایی 300 نفر به صورت مستقیم در سال 95/ برگزاری اردوهای جهادی مستمر در مناطق محروم/ توجه و سرکشی ویژه از خانواده های شهدا/ تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان جهرم
غلامرضا توکل در این نشست، ضمن تجلیل از مقام شامخ یک هزار و دویست شهید شهرستان جهرم و همچنین پیشکسوتان سپاه و بسیج در آن شهرستان، علی الخصوص محمد صادق شادمند، سردار یداللهی، سردار ربیعی، ناصر غفاری، منصور میمنه و علماء و روحانیون شهرستان به ویژه آیت الله دژکام، حجه الاسلام سید علی آیت اللهی و... اظهار داشت: من خودم را جهرمی می دانم و از کوچکترین خدمتی به مردم دارالمومنین شهرستان دریغ نخواهم کرد و این گفته خودم را با عمل ثابت خواهم کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از حضور اصحاب رسانه در این نشست خبری، خبرنگاران را چشم بینا و زبان گویای مردم معرفی نمود و افزود: خبرنگار با واقعیات جامعه سر و کار دارد، چشم مردم به قلم و صحبت خبرنگاران است، خبرنگار با داشتن وظیفه دیدن و بررسی مسائل باید واقعیات را عین حق و حقیقت انتقال دهد.

سرهنگ توکل با یادآوری بازگو نمودن مسائلی که ممکن است از چشم مسئولین به واسطه فراموشی یا کم کاری بیفتد توسط خبرنگاران، تأکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در احیاء مسائل اسلامی علی الخصوص احیاء فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر فعال باشند.

فرمانده سپاه شهرستان جهرم با بیان اینکه، خبرنگاری کار هر کسی نیست، عنوان داشت: خبرنگار باید دارای ذهن خلاق، کنجکاو و جستجوگر باشد و بتواند انس و علاقه با موضوعات برقرار نماید و اصل بی طرفی را رعایت نماید.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان قشری نام برد که بی مزد و منت در جهت بصیرت افزایی مردم تلاش می کنند.

سرهنگ توکل ضمن تأکید بر سیره شهدا افزود: یکی دیگر از مسائل مهم جامعه اهمیت دادن به شهداء و خانواده های معزز آنهاست که باید خبرنگار با تعهدی که نسبت به این وظیفه خود دارد به خوبی قلمش را دراین راه به کار بندد.

فرمانده سپاه جهرم درادامه با بیان این موضوع که سپاه درراستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می نماید بیان داشت: در سال گذشته با اختصاص وامهای مختلف توسط بسیج سازندگی ناحیه، برای 300 نفر مستقیم اشتغال زایی صورت گرفته است.

وی در پاسخ به یک از خبرنگاران در مورد مسئله حجاب و عفاف در سطح جامعه و برنامه های سپاه و بسیج در این زمینه اظهار داشت: سپاه در احیاء فریضتین و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی حجاب و عفاف، کمر همت بسته و با هماهنگی با عوامل ذی صلاح، با برگزاری کارگاه های آموزشی، اطلاع رسانی از طریق نشستهای روشنگری و همچنین راه اندازی اکیپهای ارشادی جهت تذکر لسانی به اصناف و ... در جهت رعایت شئونات اسلامی، مشغول به فعالیت می باشد.

غلامرضا توکل در ادامه با معرفی سرهنگ دوم پاسدار قاسم یوسفی به عنوان جانشین و همچنین سرگرد پاسدار غلامرضا اسماعیلی به عنوان معاون اجرایی سپاه جهرم اظهار داشت: این تغییر و تحولات در راستای تقویت سازمان بسیج و سپاه شهرستان صورت گرفته که انشاالله نتایج آن هم در کوتاه مدت و بلند مدت روئیت خواهد شد.

وی از دیگر فعالیتهای سپاه در راستای محرومیت زدایی را برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان و بسیج امکانات در جهت رفع جزئی از مسائل و مشکلات مردم محروم و کمتر برخوردار شهرستان عنوان داشت.

سرگرد غلامرضا اسماعیلی معاون اجرایی سپاه جهرم نیز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه از تلاش و کوشش خود در جهت اعتلای بسیج و سپاه شهرستان با هماهنگی و همراهی همکاران و بسیجیان گرانقدر به لطف ائمه اطهار علیهم السلام خبر داد.

در پایان این نشست خبری با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: