آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:
سرهنگ پاسدار زارعی گفت:اگر بخواهیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی كه دستیابی به تمدن اسلامی و كمال انسانی است، باید در میدان حضور داشته باشیم و خسته نشویم.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، ۲۴ مردادماه در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسی زارعی، فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم با بیان اینكه انقلاب اسلامی كه معجزه قرن نام گرفت، برای تحقق اسلام ناب بود، گفت: ما بسیجیان و پاسداران را به عنوان سربازان انقلاب اسلامی و ولایت و ان‌شاءالله سربازان حضرت حجت نامگذاری كرده‌اند كه در این راه مسیر پر پیچ و خمی را در پیش داریم.

وی با بیان اینكه برای رسیدن به این قله باید هزاران قدم صحیح برداشت، گفت: راهی به جز اسلام برای رسیدن به كمال و معنویت نیست و اگر بخواهیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی كه دستیابی به تمدن اسلامی و كمال انسانی است، باید در میدان حضور داشته باشیم و خسته نشویم.

سرهنگ زارعی با تأكید بر اهمیت حفظ روحیه انقلابی گفت: باید روحیه انقلابی سال ۵۷ را در مردم، بسیجیان و مسئولان تبلور كنیم و مجدداً شعارهای انقلاب اسلامی را احیا كنیم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اعتقاد دارد كه علی‌رغم تمام تلاش‌ها و حضور جانانه بسیجیان در صحنه،‌ هنوز خلأ و كاستی زیاد است و دلیل آن نیز سرمایه‌گذاری شیاطین و مستكبران و دشمنان انقلاب اسلامی است كه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز مانع انقلاب ما شده‌اند.

وی با تأكید بر اینكه باید پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی را تقویت كنیم، گفت: یكی از ملزومات این مسئله تقویت روحیه مطالبه‌گری بسیجیان است كه باید به آن اهتمام ورزیم ضمن اینكه كادرسازی و تقویت نیروی انسانی هم باید در دستور كار قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های اسماعیل محبی‌پور قدردانی و موسی زارعی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز معرفی شد

اسماعیل محبی‌پور، فرمانده پیشین سپاه ناحیه ثارالله شیراز در این مراسم ابتدا اقدامات بسیجیان را ستود و گفت: بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهد و شهیدان گمنامی است كه پیروانش بر گلدسته‌های رفیع شهادت فرود می‌آیند.

وی، همچنین بسیج را شجره طیبه‌ای دانست كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهند و افزود: بسیج لشكر مخلص خداست كه دفتر تشكل آن را همه مجاهدان عالم از اولین تا آخرین امضا كرده‌اند.

محبی‌پور، مردمی‌ترین و مكتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی را بسیج دانست و افزود: بسیجی مظهر عشقی است كه با حضور خالصانه و مخالصانه‌اش می‌تواند پرچم عدل و ایمان را به اهتزاز درآید.

وی با بیان اینكه اندیشه ناب بسیجی، كشور را در برابر حوادث مختلف بیمه كرده است، گفت: بسیج دژ مستحكمی است كه استكبار را به زانو درآورده است.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه سخنان خود به تشریحی از گزارش عملكرد ۳ ساله خود در این ناحیه از سپاه پرداخت و گفت: برگزاری بیش از ۱۵۰ یادواره شهدای منطقه‌ای، ۲۰ یادواره آبروی محله، تشییع دو نوبت شهید گمنام، ۲۴۰۰ سركشی و دیدار با خانواده شهدا، جذب ۳۴ هزار و ۷۹۱ نیروی جدید، اعزام ۱۵ هزار نفر به اردوی راهیان نور و آموزش آمادگی دفاعی به ۳۶ هزار دانش‌آموز از جمله اقدامات انجام شده طی این سال‌هاست.

وی همچنین، برگزاری دوره آموزشی تكمیلی برای ۵۰۰ نفر، برگزاری میدان تیر برای ۵ هزار نفر از بسیجیان، راه‌اندازی نخستین مؤسسه فرهنگی اجتماعی بسیج در والفجر، راه‌اندازی اولین مركز علمی بسیج در باهنر جنوبی، احداث مؤسسه خیریه یاران مكتب‌ ثارالله(ع) و برگزاری ۱۵۰ رزمایش را از دیگر فعالیت‌های انجام شده طی این مدت برشمرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: