چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مهندس فرج زاده:
مهندس فرج زاده معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج آن معاونت بیان داشتند:یکی از قسمت هایی که از کارکردن و مسئولیت هایش نمی هراسد بسیج و بسیجی است.

جلسه اعطای حکم مسئولیت اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیرازبا حضور مهندس فرج زاده معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز، مهندس گل کاری جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز، اعضای شورای پایگاه و اعضای شورای حوزه در محل سالن جلسات معاونت فنی برگزار شد. مهندس فرج زاده در این جلسه اظهار داشتند: یکی از قسمت هایی که از کارکردن و مسئولیت هایش نمی هراسد و تحت هیچ شرایطی تحت تأثیر قرار نمی گیرد و مرور زمان اختلالی در انجام امور محوله اش به وجود نمی آورد، بسیج و بسیجی است و نسبت به شرایط نامساعد ، مقاوم بوده و با روحیه ی بسیجی به کار خود ادامه می دهد.

وی گفت:تفکر بسیجی که از ابتدای انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب توسط امام راحل به وجود آمد و به درستی و با نگاهی معجزه آسا این تفکر را به وجود آوردند، راهگشای ما در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در 39 سال گذشته بوده است.

در ادامه مهندس گل کاری نیز با بیان این مطلب که یکی از وظایف بسیج در جامعه ی امروز ما ، خدمتگزاری است . بر لزوم گسترش روحیه ی خدمتگزاری در بین کارمندان و بسیجیان شهرداری ها تأکید کرد. از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد که می فرمایند: «بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه ی میدا نها، در هر جا که وظیفه ای باشد، انسان بسیجی در آن وظیفه حاضر است، بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسان هاست به سر منزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست».

در پایان حکم مسئولیتی اعضای پایگاه تقدیم گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: