کد خبر: ۱۰۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس:
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بابیان اینکه ماهیت اسلامی انقلاب ایران رمز ماندگاری آن است، گفت: ایستادگی دنیا در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهانی از مقاومت ملت انقلابی ایران اسلامی نشأت‌گرفته است

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه اقلید، سردار ابوالفضل گزنی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و کنونی سپاه این شهرستان که با حضور امام‌جمعه اقلید، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه،فرماندار، بخشداران، شهرداران، مسئولان شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، خانواده شهدا، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در سالن شهدای پاسدار سپاه اقلید برگزار شد یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشت و با اشاره به آیات قرآنی به توصیف مؤمنان پرداخت و اظهار داشت: شهدا مصداق بارز مؤمنانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشت و منتی در مسیر ایمان به خداوند و تعالی ارزش‌های الهی جان خود را فدا کردند.

وی بابیان اینکه باید قدردان شهدا، خانواده‌هایشان و تمام ایثارگران عرصه جهاد و مقابله با دشمنان و مستکبران باشیم عنوان کرد: ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی، دین و حریم ولایت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و لبیک آن‌ها به امام و پیشوای خود قابل‌تقدیر است.

سردار گزنی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی حقیقت و پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیا است اظهار نمود: در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا درمی‌یابیم که هویت و ماهیت اسلامی انقلاب ایران موجب پایداری و ماندگاری آن شده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: تمام انقلاب‌ها، نهضت‌ها و جریان‌های سیاسی دنیا پس از مدت کوتاه به انزوا و ازهم‌پاشیدگی مبتلا شدند اما انقلاب اسلامی ایران که ماهیت، جهت‌گیری و چشم‌انداز آن اسلامی است، روزبه‌روز قدرتمندتر شد و این امر نشأت‌گرفته از حاکمیت الهی این انقلاب است

وی ادامه داد: قطعاً نظامی که از این انقلاب به وجود آمده باید همان ماهیت و هویت را داشته باشد، همان‌گونه که نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار گزنی بابیان اینکه اکنون در نظام اسلامی هستیم که مقدمه‌ای برای تشکیل دولت اسلامی است عنوان کرد: زمانی دولت اسلامی تشکیل می‌شود که وجود مقدس آقا امام زمان (عج) ظهور کند.

این فرمانده بابیان اینکه تا تشکیل دولت اسلامی فاصله داشته و ضعف‌ها و کمبودهای زیادی داریم، تأکید کرد: خدا را شاکریم که باوجوداینکه نزدیک به 40 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، همچنان به‌عنوان یک پدیده بی‌بدیل و بی‌نظیر در عالم می‌درخشیم.

وی افزود: اگر امروز ندای آزادیخواهی و مظلوم خواهی در منطقه غرب آسیا و کشورهای مختلف شنیده می‌شود و بیداری اسلامی و انقلابی در این مناطق حاصل شد، از پرتو نورانی انقلاب اسلامی ایران نشأت‌گرفته است و اگر امروز ملت‌های مختلف در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستادگی می‌کنند از مقاومت ملت انقلابی ایران اسلامی آموختند.

سردار گزنی با گرامی داشت یاد امام (ره)خاطرنشان کرد: معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایه‌گذاری انقلاب اسلامی را چنان ترسیم کردند که امروز شاهد پیروزی‌های بزرگ در سراسر عالم هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آنچه دشمنی دشمنان ما را بیشتر می‌کند و آنچه بیش‌ترین ضدیت را با نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می‌زند، پیشینه تاریخی و مذهبی مردم است.

وی با اشاره به قراردادهای آن‌چنانی عربستان با آمریکا درزمینه خرید سلاح و تجهیزات نظامی اشاره کرد و بابیان اینکه ممکن است امروز این کشور بزرگ‌ترین قدرت منطقه در این زمینه باشد تصریح کرد: زمانی این تجهیزات پاسخگو است که نیروی کارآمد و انقلابی داشته باشند.

سردار گزنی ادامه داد: وقتی نظامی مانند نظام شاهنشاهی سابق که به‌عنوان قدرت برتر منطقه بود، نیروی انسانی کارآمد نداشته باشد، در حقیقت هیچ قدرتی ندارد ازاین‌رو امروز به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که باوجوداینکه تمام مشکلات و گرفتاری‌های موجود درزمینه مختلف، اقتصادی و معیشتی، مردم باروحیه انقلابی و بسیجی پشتیبان نظام هستند و این اصل به ماهیت اسلامی و مذهبی انقلاب و مردم برمی‌گردد.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: