پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر:
رضایی گفت: در واقع شهید حججی چهره مظلوم و ظالم را به دنیا نشان داد و به ما درس شجاعت،صلابت،مردانگی و غیرت آموخت و چهره مدعیان دروغین حقوق بشر را افشا کرد آن هایی که ادعای حقوق بشر دارند اما با پشتیبانی از نیروهای تکفیری زمینه ساز اسارت و شهادت مدافعان حرم هستند.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی که در حسینیه امام رضا(ع) شهر مهر برگزار شده بود در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت: امشب آمده ایم با شهدای مدافع حرم بیعت کنیم و اعلام کنیم که رمز بقای انقلاب اسلامی توجه و توکل به خدا همراه با روحیه جهادی و انقلابی است و سلام کنیم بر شهید حججی و شهدای عزیز که قرآن را تفسیر و به دستورات خداوند متعال عمل و ادای تکلیف کردند.

وی ادامه داد: شهید حججی ها آیه ی فَلا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا را تفسیر کردند و معنای آیه ی يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الأمْرِ مِنْكُمْ را به درستی درک کردند، ان شاءالله ما هم از این مجالس و انتخابی که شهدای مدافع حرم کردند درس بگیریم و مدافع حریم جامعه اسلامی باشیم.

رضایی گفت: در واقع شهید حججی چهره مظلوم و ظالم را به دنیا نشان داد و به ما درس شجاعت،صلابت،مردانگی و غیرت آموخت و چهره مدعیان دروغین حقوق بشر را افشا کرد آن هایی که ادعای حقوق بشر دارند اما با پشتیبانی از نیروهای تکفیری رمینه ساز اسارت و شهادت مدافعان حرم هستند.

فرمانده سپاه مهر بیان داشت: شهید حججی درس استقامت و ایستادگی به ما داد و انسان های بسیاری را در جهان اسلام بیدار کرد و موجب شرمندگی کسانی شد که عکس سلفی با خانم موگیرینی گرفتند، در واقع این شهید عزتی به ما داد که سرمان را جلوی تمام دنیا بالا بگیریم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی در پایان صحبت های خود بیان داشت: ما هرچه داریم از قیام عاشوراست اما با حرکات و رفتاری که برخی افراد از خود نشان می دهند این پیام را به ذهن متبادر می کنند که قیام عاشورا فراموش شده، اما مدافعان حرم و شهید حججی قیام عاشورا را دوباره احیا کردند.

وی ادامه داد: این روزها زائران بیت الله الحرام به زیارت خانه ی خدا می روند اما شهید حججی به دیدار صاحب خود رفت ان شاءالله ماهم این راهی را که این شهید عزیز به ما نشان داد خوب بشناسیم و ادمه دهنده ی این راه باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: