جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز خبرداد:
در آستانه شروع سال تحصیلی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در پاسخ به نگرانی خانواده های دغدغه مند در حوزه تهیه نوشت افزار هماهنگ با هنجار های اجتماعی مجموعه کاملی از محصولات نوشت افزار ایرانی و اسلامی را تهیه و عرضه می نماید.
سرهنگ محمد جعفر دوستدار رفع مشکل سیستم توزیع برای محصولات فرهنگی و ارزشی با کمک به توزیع آنها، دسترسی آسان خانواده های دارای دغدغه مسائل تربیتی به محصولات هماهنگ با هنجارهای اجتماعی و حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی از مهم ترین اهداف این کار عنوان کرد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از توزیع ویژه این محصولات در شیراز  و اعلام آمادگی برای توزیع مجموعه محصولات در کشور و خصوصا استان فارس خبر داد و گفت: کار توزیع محصولات به سراسر کشور و استان آغاز شده است و برای شیراز نیز تدارک ویژه ای دیده شده است.
ایشان به معیوب بودن سیستم توزیع محصولات ارزشی اشاره نمود و از توزیع پارتیزانی به عنوان راهکار جایگزین تا رفع عیب از سیستم توزیع یاد کرد.
وی در توضییح سیستم توزیع پارتیزانی گفت:
جوانان حزب اللهی و دغدغه مند خارج از سیستم توزیع کار معرفی و ارائه محصولات را انجام می دهند که به لطف خدا در شیراز این مدل کار در تعداد قابل توجهی از مدارس و همزمان با توزیع پوشاک و فرم مدارس اتفاق می افتد.
وی از مرحله دوم این مدل توزیع از اوایل شهریور ماه در 8 نقطه شیراز خبر داد و گفت: 8 نمایشگاه عرضه محصولات در 8 نقطه پر تردد شهر برپا گردیده و این محصولات را ارائه می نمایند.
ایشان همچنین از آمادگی ارائه محصولات در مساجد خبر داد و گفت: جوانان علاقمند مساجد می توانند با ارائه محصولات در مساجد خود در ترویج فرهنگ اسلامی در محله خود سهیم شوند.
گفتنی است نوشت افزار امین و مینا که امسال بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه بقیه الله کار تهیه آن را بعهده دارد قاصدک، شکرستان، غزال، پارس، آریا، آزاده، آسمان، و هیرون از جمله مجموعه هایی هستند که به کار تولیدات محصولات می پردازند و در نمایشگاه های مورد استفاده از این مجموعه ها کار ارائه گردیده است.
قابل ذکر است علاقمندان جهت تهیه نوشت افزار و نحوه تهیه آنها می توانند با شماره 09392188560 تماس حاصل فرمایند.
همچنین کانال تلگرامی :
Stationery3@
و کانال سروش به آدرس:
Hamkelasy3@
به معرفی این محصولات می پردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر: